Superkrem...?

Lykkeboom

Gift med forumet
Hei på deg som titter innom iblant emoticon

Jeg er på jakt etter en S U P E Rkrem som kan stramme opp mageregionen min litt emoticon  (eller bitte litt)

Har du erfaring med en eller flere gode kremer som strammer opp huden så vil jeg gjerne høre om det. Da blir lykkeboom glad for tipset!

Ha en fin dag!

øøøh... hadde jeg kunnet ville jeg hjulpet =) men på det feltet er jeg blank.

egentlig trenger man vel ikke dytte på noen tråder her lenger, men da ble den hvertfall dytta litt på, og fylt med masse unyttig informasjon =) hehe..

Redd du må ty til andre midler enn krem om du skal se noen effekt, men si gjerne i fra dersom du mot all formodning skulle komme over et vidundermiddel :)

frk88 skrev:
øøøh... hadde jeg kunnet ville jeg hjulpet =) men på det feltet er jeg blank.

egentlig trenger man vel ikke dytte på noen tråder her lenger, men da ble den hvertfall dytta litt på, og fylt med masse unyttig informasjon =) hehe..

Fortell, fortell...... jeg er helt grønn på dette nye opplegget her på forumet...
eller mener du at det er så liten aktivitet at de gamle trådene bare kan være der de er?   emoticon

lemo skrev:
Redd du må ty til andre midler enn krem om du skal se noen effekt, men si gjerne i fra dersom du mot all formodning skulle komme over et vidundermiddel :)

Hohohoho..... emoticon
Du gjennomskuet meg....
Men jeg drømmer fortsatt om en vidunderkrem i stedet for trening og situps emoticon 
Følg med på tråden, kanskje noe fantastisk dukker opp emoticon ...eller :)

Ser noen har svart, men når jeg går inn er det tomt..
Nysgjerrig på om det finnes slike kremer :-D

Back
Topp