Frøken rosa
Glad i forumet
Hva kan man si til menn, for at de skal forstå at de er superklare for å bli pappa [:D]????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kibou
Min ble "plutselig" klar etter å ha fått plassert lille nevøen oppå seg [:D]
Nurket var da kanskje 2,5 kg og det var bare et par uker etter han kom hjem fra sykehuset.. hmm.. et par uker FØR termin tror jeg [;)]
Det funket ganske fint ja! [;)]
ORIGINAL: kajan
min ble klar etter vi hadde vært på besøk hos ei venninne på sykehuset som akkurat hadde fødd.. [:D]
ORIGINAL: flippflopp
jeg er på mase stadiet. jeg er klar for en til. men han er så teit[:'(]
ORIGINAL: ¤GravidLisska¤
Han ga sæ over når æ sa at æ hadde sååå løst på baby! Han hadde jo det han å.! Og visste ikke at han ville engang [8D]
Så her ville han det jo.. [:D]
Kan ikke hjelpe, men du kan jo bare si at det e så fint me baby, at det e såå koos osv! [:)]
ORIGINAL: nobody
her var det han som "overtalte" meg[8D][8D]jeg var litt usikker, og han var skikkelig gira[:D]
ORIGINAL: Frøken rosa
ORIGINAL: nobody
her var det han som "overtalte" meg[8D][8D]jeg var litt usikker, og han var skikkelig gira[:D]
Hvilke "trisk" brukte han for å klare å overtale deg da?
ORIGINAL: skravlehue
ORIGINAL: Frøken rosa
ORIGINAL: ¤GravidLisska¤
Han ga sæ over når æ sa at æ hadde sååå løst på baby! Han hadde jo det han å.! Og visste ikke at han ville engang [8D]
Så her ville han det jo.. [:D]
Kan ikke hjelpe, men du kan jo bare si at det e så fint me baby, at det e såå koos osv! [:)]
Gjett om jeg har prøvd!! Han biter ikke på. Når vi er sammen med folk med barn, så spør jeg spørsmål slik at de begynner å snakke om hvor fint det er osv. Det hjelper heller ikke. Har snakka med han mange ganger, og virker som han er litt på glid. Likevel hjelper jo ikke det når svaret fortsatt er nei... Blir så lei meg, for har så lyst på baby!!! Ønsker ikke å lure han med pillene heller. Ønsker at vi skal være sammen om det. Flere gode råd?
er nesten akkurat sånn jeg har det også..[&o] er sååå klar for baby..
er ille når man blir misunnelig på de som er gravide på jobb. [:'(]