Superhelt til kjæreste <3

Ctrl

Gift med forumet
Januar 2017
Julikulene 2020
Har vært litt humørsyk de siste dagene. Likevel var han såååå snill å laga middag til meg mens jeg lå på sofaen.. Trodde jeg var over kvalmen, men i det blomkålsuppa var ferdig måtte den rett i do. Klarte ikke lukta engang. :(

Så nå er han på vei til mac'ern for å kjøpe mat. <3 <3 <3

Flere som har superhelt-kjærester? :)

Her må mannen SV og til løpe pp butikken :p

Så snill! Det fortjener du :) Skulle ønske jeg tålte mcern mmmmmm...

Min er også det. Aner ikke hva jeg har gjort for å fortjene han. Har vært mye syk de 10-11årene vi har vært sammen så han er kanskje vant med det stakkar? Siste var mandag kveld etter dagen fra hel*** at han spurte om jeg ville bli med på hotell i helgen - rett før vi sovnet. Gleder meg!

Min har vært superhelt fra dag en. Føler meg noen ganger skikkelig egoistisk når jeg bare legger meg eller går meg en tur mens han tar ungene. Tar med seg både en og to ekstra på trening til en av de for at jeg ikke skal ha alle alene. Lager middag. Vasker badet. Topper med at han er verdens mest tålmodige

Ja han er virkelig verdens beste <3

Her lager samboer mat hvis jeg vil ha, og blir ikke sur hvis jeg ikke får den i meg eller om den kommer rett opp igjen. Han er veldig forståelsesfull når det kommer til det, og gjør alt han kan for å hjelpe meg så det blir litt lettere❤️

Min er dessverre ikke i stand til det for tiden, men vet at han har dårlig samvittighet for det (helt ubegrunnet, selvsagt), og kommer til å gjøre litt ekstra når han en gang kommer seg. :)

Har ikke ord for å beskrive hvor glad jeg er for innsatsen han legger inn for at jeg skal ha det bra:)
Jeg var hos min mor to dager tidligere i uka, da ringte han noen timer etter jeg var kommet fram for å høre om jeg hadde det bra :)

Min er heldigvis også veldig opptatt av at jeg og magetrollet skal ha det bra. Alltid vært flink til å hjelpe til hjemme, men han har for eksempel blitt mye flinkere til å spørre hvordan jeg har det, om han kan gjøre noe for meg, og han pusser opp hytta (min yndlingsplass), slik at det er meir tilrettelagt for å ha med barn ❤

Back
Topp