Supergulper!

alltidundrende

Gift med forumet
Flere med supergulpere her? Jeg sprayes ned flere ganger i døgnet med så store mengder gulp at både hun og jeg må bytte klær... Er ikke redd for vekten, hun legger fint på seg, men er det noe jeg kan gjøre for å redusere gulpingen? Blir så mye klesvask...

Ammer du eller gir MME? Jeg skiftet MME de gangene Lukas fikk det fra Nan til Collett, da ble det mye bedre med en gang. Men han gulpet masse av MM også, og der har jeg ingen råd desverre.

Her bruker vi smekke når det bare er oss hjemme, nå gulper han ikke så mye av gangen slik at det holder med smekken, men vil kanskje ikke hjelpe hvis han gulper store mengder? Tar lang tid før min gutt gulper også, selv med iherdig klapping på rygg etter måltider, så han gulper ofte i søvne 1-2 timer etter måltidet derfor smekken hjelper oss å unngå 4-5 skift i døgnet [:D]

Mamitas: ammer ja, så da kan jeg ikke bytte ut maten. Totalt uforutsigbart når hun gulper også, kan være leeeenge etter et måltid eller ganske med en gang. Deilig når det som kommer opp igjen er litt halvfordøyd og klumpete... Smekke har vi prøvd, det hjelper på smågulpingen men sprutgulping nytter det ikke på... Da dusjer hun både seg selv og den det gulpes på.

Får vel innse at det blir en del vask fremover da... Nå har hun begynt sånn som søsknene sine med bæsjen også. Godt ut av bleien bak og oppover ryggen. Tror vi har litt lite bodyer jeg :-D

Her har vi èn supergulper.. Ofte ser det ut til at hun gulper hvis hun har litt luft som skal opp, i tillegg gulper hun mer hvis hun legges på rygg kort tid etter måltidet. Jeg prøver å gi henne en pause i måltidet, tror kanskje en del av gulping skyldes at hun spiser veldig mye veldig fort.

super duper gulper her å, MÅ HA TØRKETROMMEL NÅÅÅÅ he he..vasker jo 3 maskiner om dagen jo[:-] men han legger på seg ser det ut til, han bæsjer jo mange ganger om dagen å, så da må jo noe gå gjennom systemet..noe som funker her er å holde han i samme stilling en stund etter hvert måltid, jo mer jeg rører på han jo mer gulp kommer

Prøvd å gi babyen små pauser i måltidet? Ta
opp på skulderen for en liten rap et par ganger i måltidet?
Amanda har bare gullet 3 ganger. Den ene gangen var det ganske store mengder - og da suttet hun så utrolig fort for hun var så sulten.

Her gulpes det mye også og det er veldig forskjellig når det kommer opp, enten rett etter måltid eller 1-2 timer etter på.
Jeg prøver å holde henne litt oppreiset etter måltid slik at hun får rapet og får latt maten sette seg litt, men det virker som det bare utsetter gulpen og ikke fjerner den. [8|]
Blir mye kleskifte og vaskemaskiner med klær, men hun legger nå godt på seg. [:)]

Det er bedre om natten når melken er litt tykkere.

Back
Topp