Superflaut.... men altså.. fisting...

Buffeluremamma skrev:
Men hvorfor kan man ikke det når man er høygravid?
Blir det mer luft oppi der enn ved vanlig sex da?

For nå som jeg selv er høygravid, så synes jeg at det har lett for å komme opp luft uansett hva man gjør? 

Hehe! En penis kan neppe sammenlignes med en knyttneve eller? Har vel ikke noe med lufta å gjøre, det har vel med at det ikke skal oppi der og kan irritere på en prematur fødsel. Antar jeg. Man skal jo ikke drive å tafse på livmortappen og slikt når man er gravid nettopp av de årsakene, så hva en knyttneve har å gjøre oppi der, vel det sier vel seg selv.

Labambie skrev:
Buffeluremamma skrev:

For nå som jeg selv er høygravid, så synes jeg at det har lett for å komme opp luft uansett hva man gjør? 

Hehe! En penis kan neppe sammenlignes med en knyttneve eller? Har vel ikke noe med lufta å gjøre, det har vel med at det ikke skal oppi der og kan irritere på en prematur fødsel. Antar jeg. Man skal jo ikke drive å tafse på livmortappen og slikt når man er gravid nettopp av de årsakene, så hva en knyttneve har å gjøre oppi der, vel det sier vel seg selv.

nå MÅ jeg bare..
Men nei, for meg sier det seg ikke selv. hehe
Er ikke mannfolkene deres oppi med en finger eller to før selve sexen?
Vet det er forskjell på det og en knyttneve altså, men er vel ikke snakk om å måke knyttneven oppi livmora heller?
Og iom at HI er høygravid så er det vel heller ikke snakk om prematur fødsel?

Skjønner ikke helt at noen orker tanken på dette uansett, med modningsplager og alt som hører til høygraviditet, men hver sin lyst :P

Skal ikke krangle hehe, men jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være farlig for hverken mor eller barn, hvis det ikke er luft som er problemet..

hehe... ikke no erfaring med fisting...

Men bekymret meg for det samme... jeg kan kjenne bein til alle sider i skjeden.. og tenkte at herregud.. her kommer da ikke no ut. No worries... bekkenet "hopper av" og ut kommer babyen. Bekkenet mitt hoppet ikke på plass igjen før et døgn etterpå, og i mellomtiden kunne jeg nesten ikke gå. :P

Snarl skrev:
Bena er i veien? Vel, når du føder får du kanskje noen til å strekke bena fra hverandre om de ikke kommer til vil jeg tro. Det hadde kanskje sett litt rart ut om noen holdt på slik mens du hadde sex :P

Tipper hun mener bein, som i de som er inni kroppen - type skambein.
Og jeg tipper hele innlegget er BS.emoticon

McThrill skrev:
Snarl skrev:
Bena er i veien? Vel, når du føder får du kanskje noen til å strekke bena fra hverandre om de ikke kommer til vil jeg tro. Det hadde kanskje sett litt rart ut om noen holdt på slik mens du hadde sex :P

Tipper hun mener bein, som i de som er inni kroppen - type skamben.
Og jeg tipper hele innlegget er BS.emoticon

Here's to hoping...

Hehe smiler litt.. Fødselskanalen åpner seg mest sannsu\ynlig når du skal føde, noe det ikke gjør når du skal putte ting oppi.

Ellers har vi jo et eget forum som  heter Sex og samliv, sånn for ordens skyld  ;-)

Tvi tvi med det ene og det andre! :-D

FrittFram skrev:
Altså - kanskje LITT utenfor temaet..
Men - en bagatell, det er jo noe en kan kalle en filleting. Og en filleting, de kan man egentlig drite i. Men hvis man bare driter litt i det - kan det kvalifisere som en FISting?

Jeg liker å kalle det FISting, med utvidet fisering

FrittFram skrev:
IsThaBeth skrev:
FrittFram skrev:
Altså - kanskje LITT utenfor temaet..
Men - en bagatell, det er jo noe en kan kalle en filleting. Og en filleting, de kan man egentlig drite i. Men hvis man bare driter litt i det - kan det kvalifisere som en FISting?

Jeg liker å kalle det FISting, med utvidet fisering

FISting ja. Det var det jeg trodde. Godt og beskrivende ord.
Jeg vil helst slippe å se for meg at noen har en hel, gedigen manneneve oppi skrævet.
Eller ups, nå var jeg kanskje litt for raskt ute,- noen tenner jo på samme kjønn, så det er jo for pokker ikke gitt at det er en manneneve!! Silly me.

Går ikke dette under modifisering??????

Buffeluremamma skrev:
Labambie skrev:
Buffeluremamma skrev:

nå MÅ jeg bare..
Vet det er forskjell på det og en knyttneve altså, men er vel ikke snakk om å måke knyttneven oppi livmora heller?

Skjønner ikke helt at noen orker tanken på dette uansett, med modningsplager og alt som hører til høygraviditet, men hver sin lyst :P

Skal ikke krangle hehe, men jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være farlig for hverken mor eller barn, hvis det ikke er luft som er problemet..

Man er høygravid før man når uke 37...

FrittFram skrev:
Iwanna: Youwanna know something `bout the word "modifisering".
Jeg ser ikke poenget i å kunne så mange ord - ei heller forstå så mye i det hele tatt; Ord er oppskrytt. Spør noen andre som bryr seg.
Hø hø hø

Jau....men jeg tok vist feil. Var ikke en modi  fisering....men heller en modi hufse.... emoticon

Skjelettet er delt i to på midten. Ta hakekløft f.eks, et glimrende eksempel på denne delingen. Og i midten blir skjelettet holdt sammen av brusk.

Under graviditeten blir denne brusken mykere nettopp fordi bekkenet skal kunne utvide seg litt. Det er dette som hos noen kan gi bekkenløsningsplager.

Så høyst sannsynlig vil det ikke bli noe problem for deg, men det finnes selvfølgelig de som har for trangt bekken.

FrittFram skrev:
*Iwanna humpalot* skrev:
FrittFram skrev:
Iwanna: Youwanna know something `bout the word "modifisering".
Jeg ser ikke poenget i å kunne så mange ord - ei heller forstå så mye i det hele tatt; Ord er oppskrytt. Spør noen andre som bryr seg.
Hø hø hø

Jau....men jeg tok vist feil. Var ikke en modi  fisering....men heller en modi hufse.... emoticon

Hvis vi sier moody hufse, så kanskje den er ready for som fisting.

emoticon 

Tror det er bedre hvis du stapper en dokost opp i ræva istedenfor, da står det værtfall ikke noe bein i veien, og du får rensa opp i all shitten din i samme slengen..just saying (?) :)

Buffeluremamma skrev:
Labambie skrev:
Buffeluremamma skrev:

nå MÅ jeg bare..

Fisting er for å utvide og strekke vagina, og å gjøre det når en er gravid...? Bare hos meg det ringer en bjelle med "FARE"??
"Vaginal fisting has caused death by means of air embolism. In general, sexual activities that cause air to enter the vagina can be fatal, with heightened risk during pregnancy."
Samme som at man ikke skal bli blåst inn i musa når man er gravid.

Jeg blandet her. Jeg leste FrittFram, ikke Flyttefletta. Dere har så like navn,- kanskje mye til felles? FF-sisters! Kult!

Back
Topp