Superflaut.... men altså.. fisting...

Flyttefletta

Andre møte med forumet
Jau MÅ bare spørre.

Vi har liksom fått opp øynene for fisting...
Jeg er høygravid og skal snart føde og...

men altså, mannen får faktisk ikke inn neven, fordi den uansett hva vi gjør blir sittende fast i beina mine der nede.

Uansett stilling så går det ikke.

Nå skal jeg føde om 6-8 uker og..
Hvordan i helvette skal jeg få ut et babyhode da???

Ja, dette er særiøst ment.
Jeg blir kjempebekymret :(

Svar gjerne på pm om noen kan oppklare for meg og synes det blir for flaut å gjøre det her.

om handa blir sittende fast i beina, så skræver du vel ikke nok da eller?

Mye rart man bruker babyverden for å spørre om altså...

Babyen kommer seg ut, likegyldig om du vil eller ikke! Er veldig få so mmå ta keisersnitt pga bekkene er for trangt!

Joda, mye rart man spør om, men er ingen andre steder jeg har turt å spørre...

Har ingenting å si hvor mye jeg skræver heller, for det går bare ikke..

Ehm, når du skal føde så får du faktisk 10 cm åpning, hvis du har hørt om det før?
Å ja, babyen kommer ut! Vi kvinner er skapt sånn.. å klarer ikke babyen å komme ut så får du KS..

10 cm åpning i livmora ja, men den har jo ingenting med beina der nede å gjøre.
Jeg er jo ikke helt blåst, selv om det virker veldig sånn utifra inlegget mitt.

Nei, ble bare bekymret jeg, var ikke noe innlegg fordi jeg ville starte en ekkel diskusjon eller krangling (eller bli latterliggjort for den saks skyld)

Denne her hører vel strengt tatt hjemme på sex og samliv-forumet eller?? Og jeg har til dags dato ikke hørt om en unge som har blitt igjen inni der, så tror ikke du skal bekymre deg så veldig.,

Jenta mi kom aldri ned i bekkenet, og det endte i hastesnitt etter 30 timer med heftige rier.

Har sammen med sykehuset bestemt for å prøve med vanlig fødsel igjen, men må si at dette her virkelig gjør meg skeptisk til å prøve..

(er jo ikkeno fart inne på sex og samliv, her er det iallefall svar å få)

Måtte faktisk google for å finne ut av hva fisting var for noe.. Men utifra det jeg leste så er vel ikke denne type aktivitet anbefalt for gravide.. 

"Vaginal fisting has caused death by means of air embolism. In general, sexual activities that cause air to enter the vagina can be fatal, with heightened risk during pregnancy"... 

Men å den andre siden.. så er det vel ganske så lett å få luft i vaginan ved vanlig samleie også.. hehe.. 

så du ble medlem her i dag for å spørre om det, og vet at det er null liv på sex og samliv?

hahaha.emoticon  gudd løkk

ohBaby! skrev:
så du ble medlem her i dag for å spørre om det, og vet at det er null liv på sex og samliv?

Det kan jo hende hun er en kjent bruker, men vil være anonym nå :)

Frk.Musehus skrev:
ohBaby! skrev:

seff!! jeg bare likte tanken på ett søndagstroll!

emoticon jaja.... temmele nasty då å stappa oppi heila håndå når du e høygravid

Mer normalt å trykke en baby ut enn å få en neve inn, eller.....

Frk.Musehus skrev:
ohBaby! skrev:

Det kan jo absolutt være tilfell

BØR IKKE GJØRES PÅ GRAVIDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sånn bortsett fra det, slapp av, ungen kommer ut. Det har absolutt ingen sammenheng overhodet.

Men hvorfor kan man ikke det når man er høygravid?
Blir det mer luft oppi der enn ved vanlig sex da?

For nå som jeg selv er høygravid, så synes jeg at det har lett for å komme opp luft uansett hva man gjør? 

Back
Topp