Superfit barnesko. Gode?

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
Har vært å sett på vintersko og fant noen i merket superfit som så gode ut. De virket ikke så stive i forhold til mange andre. Men noen som har erfaringer med Superfit?

jeg har vært veldig fornøyd med både passform og kvalitet til begge mine jenter iallfall.. de har hatt dem begge to.. både i vinter og joggesko... eldste var vintersko fra dem nå.. :)

de skal i følge den testen lekke som en sil. Så jeg hadde ikke brukt penger på de.
Her har jeg kjøpt viking goretex til begge ungene.

Hmm, så den testen nå. Men de er ikke de jeg har kjøpt. De som er i testen går fra str 23, mens de jeg har sett på er fra str 19 tror jeg. Fantes iallefall i str 21 som jenta mi må ha. Gjelder den testen alle årets superfitsko, eller bare akkurat den modellen?

Jeg har kjøpt superfit goretex til jenta mi i år. Valget falt på de fordi de virket litt mykere en Viking sine. Så langt er vi godt fornøyde med de, sitter godt på foten og hun har enda ikke vert våt på beina selv om hun hun bader daglig i alle dammer som er.

Fikk beskjed på skobutikken at jeg kunne bytte de dersom de ikke var vanntette, fordi goretex sko skal være det.

Har veldig god erfaring med de parene med Superfit gutten min har hatt tidligere. Holdbare, pustende og vannavvisende slik de skal være.

Vi har hatt flere par SuperFit og har alltid vært fornøyd :)

Back
Topp