x1x*tredjespire*
Glad i forumet
mitt svangerskap nr 2 med samme dusten av en mann som ikke bryr seg det spøtt!!måtte omtrent tvinge han til og kjenne på magen min for og kjenne bebisen,og noe støtte og forståelse i hverdagen kan jeg bare glemme.nå er jeg så lei av og bare få kjeft fordi jeg ikke rydder nok eller bidrar nok,at jeg bare er ett pengesluk osv.føler at jeg aldri får slappe av og må presse meg sjøl til det ytterste sånn at han ska være fornøyd,noe som gjør at jeg går med konstant vondt i bekkenet.ultralyden kunne han væme på selvfølgelig og fødselen skal han selvfølgelig væme på sier han....men hvis han ikke klarer og gi meg støtte nå åssen i helvete skal han klare det under fødselen??han klarte jo ikke det sist,gruer meg til og si at beklager men du har ikke noe der og gjøre,han kommer til og bli dritsur,men hei jeg vet hvor vondt det er og jeg trenger ikke ha forstyrrende elementer der da.vil bare reise bort og slappe av de siste mnd før fødselen,eller vinne i lotto og hive drittsekken te helvete ut herfra!!!