superdeppa...igjen

x1x*tredjespire*

Glad i forumet
mitt svangerskap nr 2 med samme dusten av en mann som ikke bryr seg det spøtt!!måtte omtrent tvinge han til og kjenne på magen min for og kjenne bebisen,og noe støtte og forståelse i hverdagen kan jeg bare glemme.nå er jeg så lei av og bare få kjeft fordi jeg ikke rydder nok eller bidrar nok,at jeg bare er ett pengesluk osv.føler at jeg aldri får slappe av og må presse meg sjøl til det ytterste sånn at han ska være fornøyd,noe som gjør at jeg går med konstant vondt i bekkenet.ultralyden kunne han væme på selvfølgelig og fødselen skal han selvfølgelig væme på sier han....men hvis han ikke klarer og gi meg støtte nå åssen i helvete skal han klare det under fødselen??han klarte jo ikke det sist,gruer meg til og si at beklager men du har ikke noe der og gjøre,han kommer til og bli dritsur,men hei jeg vet hvor vondt det er og jeg trenger ikke ha forstyrrende elementer der da.vil bare reise bort og slappe av de siste mnd før fødselen,eller vinne i lotto og hive drittsekken te helvete ut herfra!!!

Stooor klem til deg,og en til!!![:)]
Kanskje han skulle hatt noen lykkepiller eller forståelsespiller!!!
Hørtes ikke helt ok ut det der,kjære deg...
Er han ikke noe til å prate i det hele tatt heller?

nei jeg sa til han før vi bestemte oss for og få en til at han måtte stille opp og hjelpe meg med det han kunne hjelpe til meg og ikke si sånne ting som orker ikke nå og nå er det forsent osv,så når det gjelder det og gi meg litt massasje eller noe hvis jeg har vondt sier han bare nå at nei det gidder han hvertfall ikke fordi jeg er så sur hele tiden...eh man blir vel litt lettere irritert av og vite at man har driti seg ut en gang til med samme mannen og går rundt og har smerter hver  dag!og ikke nok med det neida denna gangen så tar han skrittet enda lenger når det gjelder det og se på andre jenter(forrige gang hadde han lasta ned slideshow på mobben)denna gangen driver han og glor på ei kjerring som er på face som har lagt ut skikkli kinkig bilder av seg selv og mistenker også sterkt at de taster priv....så fra og ha sex 1 gang i uka(når han er nøden) så har vi nå ikke noe som helst samliv(sexen var eneste gangen vi var intime,aldri noe kos eller en klem og få)og siden jeg er gravid har jeg ikke mulighet til og øke innteketn min nok til og hive han ut.

Du har jo eventulet krav på overgangsstønad da,og den har du i 3år tror jeg...
Og i løpet av den tiden er jo ungen kommet og du kan begynne å jobbe igjen!!![:)]
Men han var klar for en til altså?Hvor gammel er deres første?

ja jeg vet det men med alle støttene jeg får så er det ikke nok til at jeg kan beholde huset alene og nå har vi nettopp kjøpt det og endelig flytta fra leilighet,og jeg kommer aldri til og bo i leilighet igjen det er det værste jeg vet.dattra vår er 3 år nå og ja jeg trudde han var klar for en til....men tydeligvis ikke,er litt hinting om at jeg liksom har pusha det her på han,men herregud etter og ha spontan abortert 2 ganger etter hverandre og så bli gravid på tredje forsøket så kan man vel ikke si at jeg har pusha,da er det jo bare og kjøpe seg kondomer hvis man ikke er klar for det!!han er så jævla dust,så er nok ikke sammen med han te neste år nei....blir litt flaut og komme på trygdekontoret igjen og si nei det er slutt igjen gi meg penger

Skikkelig kjip situasjon da...Har du sagt det til han da?
Vil han i det hele tatt prate om det?
Dere kan jo vurdere en familierådgiver da...
Noen utenforstående som får han til å åpne øya!!!
Går jo ikke an å være sånn!!!
Kan jeg driste meg til å spørre hvor gammel han er?[8|]

Hadde hivd han ut for lenge siden..[:@][:@][:@]

Hadde ikke funnet meg i det jeg heller. Her tror jeg du må velge, enten flytte på leilighet el finne deg i at han er sånn. Er jo ikke akkurat som at du må flytte på gata...

kjempekjip situasjon..
men hva skjer når duu kjefter på han da, forstår han noe eller?!...
han virker jo mega egoistisk[:@]...
men elsker du ham?..
for hvis du vil vere alene, men ikke tror du får råd til det, ta kontakt med nav eller noen?..
du må jo få hjelp hvis saken er at du tror du ikke klarer det med hus o.l med din inntekt?..
di vil nok vere mer enn villige til å hjelpe en alenemor i en sånn kinkig situasjon?..

Jeg vet akkurat hvordan du har det! Er i samme situasjon. Begge gangene er det han som har mast om barn.....Dumme meg biter på! Sa denne gangen at jeg ikke ville ha det som sist, men forløpig er det akkurat det samme som skjer. Han gjør sine ting mens jeg er stuck hjemme. Vi er aldri sammen. Han har fått seg reisejobb i tillegg og sier JA til alle reiser. Når han er hjemme i helgene er det fiske, byen eller jobbe hos venner. Vurderte å ta "det" bort og nevnte det for han, men han sa ingenting. Har bestemt meg for å beholde uansett.....

Lykke til videre[;)]

Back
Topp