Superbleie?

hotnut

Betatt av forumet
Finnes det noen "spesialbleier" som kan suge til seg mer fuktighet en vanlige? Bruker pampers activefit nå og det funker fint på dagen, men den er blytung når han våkner om morgenen og han er ofte litt våt på pysjen også.

Prøvd Pampers Babydry? Evt. en større str om natten?

Vi bruker pampers activefit på dagen men må bruke libero sine bleier på natta ellers er han søkkvått om morgenen

Sliter med det samme, blir gjerne klissvått opptil 2 ganger per natt her. Nytter ikke gå opp en str her i huset, da blir det bare enda mer vått fordi den ikke sitter ordentlig.  Men du kan jo prøve forskjellige bleie typer da? Personlig har pampers aldri funket ordentlig her i huset, men libero comfort fit og landlord sine holder ganske bra. [;)]

Det jeg prøver på er a evt kutte ned litt drikke på ettermiddagen. Funker noen ganger men er han tørst er han tørst.

følge med på denne eg[:)]

Prøvd å bytte til libero?
Sier ikke at det er best (selv om jeg synes det), men det kan passe bedre til ditt barn.

Følger med denne. Har prøvd så og si alle tror jeg...

Ok, får prøve meg litt frem her med andre ord... Tror nemlig han våkner litt tidlig noen ganger pga at bleia er ubehagelig og våt (han sover gjennom natta).

Mindre drikke på kveldstid.[8D]

Vi måtte bytte over fra pampers active fit str 5 til libero str 6 om natten.

eg bruker libero 6 til ingen nytte, er gjennom våt 5 av 7 netter.... alt må skiftes.

Back
Topp