SUPERBILLIGE bleier NÅ! :)

Cathrine_86

Gift med forumet
Hos Kiwi, de feirer 10 år med bleieavtalen, får en ask med 4 pakker bleier, 94 kroner!! [:)][:)] Løp å kjøp MASSE! [:)] Vet at vi skal kjøpe inn noen asker ja [:)]

OI!! så bra da!! alle størrelser?
takk for at du gir beskjed [:)]

Ask??
Men gjelder det kun pampers? For da er det jo et ganske ubrukelig tilbud for mange..

Men fint tips da for dem som kan benytte seg av det [:)]

ORIGINAL: Maelle

Ask??
Men gjelder det kun pampers? For da er det jo et ganske ubrukelig tilbud for mange..

Men fint tips da for dem som kan benytte seg av det [:)]

Ask= eske

gjelder kun Libero [:)]

Såg hvertfall 3,4,5,6,7 der [:)] Og det gjelder Libero, siden det er de de har bleieavtale med[:)]
Ja ask, kartong, pappask.. Hehehe [8D] er 4 pakker med bleier oppi der hvertfall [:)]

Fanden at vi ikke har kiwi i maaange mils omkrets da.. [:@]

Er det Up & Go til den prisen også eller kun vanlige bleier? [:)]

men var noen som sa at hver andre pakke med kartong var gratis, stemmer dette? For da må jo eg ringe ho besta så ho kan løpe på kiwi(vi har det ikke her)[:D]

Oj! Noen som vet hvor lenge dette tilbudet varer?[:)]

ORIGINAL: miffyjenta

men var noen som sa at hver andre pakke med kartong var gratis, stemmer dette? For da må jo eg ringe ho besta så ho kan løpe på kiwi(vi har det ikke her)[:D]

`
Det hørtes nesten for godt ut til å være sant[:)]

Dette skulle jeg gjerne visst også ja

De har tydeligvis ikke det tilbudet alle steder [&o]

Nei, men med bleieavtalen får du hver 3. pakke gratis. En kartong bleier som er på tilbud nå tilsvarer 4 vanlige pakker bleier men du får den for 99,- eller noe, altså for prisen av to vanlige pakker.

Jeg fikk ikke brukt bleiekortet da jeg handlet denne kartongen, men sparer jo likevel da [:)]

ORIGINAL: thejohan

ORIGINAL: Kløpulver

`
Det hørtes nesten for godt ut til å være sant[:)]

Dette skulle jeg gjerne visst også ja

Kan jeg aldri tenke meg! Da snakker vi tap av myyyye penger.
Men vet noen butikker har restriksjoner på hvor mye man får kjøpe pr. kunde.

Det blir jo forsåvidt hver andre eske gratis når det er det to gratis pakker i hver eske. Kjøper du to esker så får du 4 pakker gratis.

Her på kiwi var det forresten bare lov å kjøpe to per kunde. Så får sende ned gubben og kjøpe to også [:)]

må man ha sånn kort for å få kjøpt denne pakningene? har ikke helt skjønt hva en eske koster ennå?

mammasgull0705 man må ikke ha kort jeg betalte 99 kr for en eske med 152 bleier i str 6

ORIGINAL: unemoren

mammasgull0705 man må ikke ha kort jeg betalte 99 kr for en eske med 152 bleier i str 6
men dem har str 7 også?

dytter

ORIGINAL: mammasgull0705

men dem har str 7 også?

Det vet jeg ikke var samboer som var å kjøpte i går...

ORIGINAL: mammasgull0705

men dem har str 7 også?

Det vet jeg ikke var samboer som var å kjøpte i går...
ok da får jeg svigermor til å dra å se da

Back
Topp