Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så utrolig kjipt[:(] Må være en fortvilt situasjon å havne i[&:] Skjønner godt du allerede vurderer å slutte i jobben... Jeg hadde aldri i verden klart å jobbe et sånt sted... Nei jobben må gi meg noe positivt for at jeg skal kunne blomstre og gjøre en god jobb. Og det hørtes ikke mye positivt ut det du forteller her..
Selv jobber jeg i en Reggio Emilia barnehage der vi hele tiden har fokus på barnet og hva det interesserer seg for. Vår oppgave er å være medforskende og nysgjerrige sammen med ungene. Som du sier, vi jobber sammen med de og ikke for de... Håper ting løser seg så du kan få en bedre arbeidssituasjon etterhvert!
Nå fikk jeg vondt av deg[&o] Jeg forstår du er lei deg, skuffet over at det har blitt sånn på denne jobben. Slik hadde ikke jeg heller klart å jobbe. Litt godt at du fikk bekreftet opplevelsen din ang ped lederen.
Man jobber SAMMEN på en avdeling uavhengig hvilken stilling en har. Alle er like viktige.
Så kjipt at det er sånn på jobben din. Hadde vært bedre om folk stod sammen. Og det er rart at de ikke skjønner at arbeidsdagen for både voksne og barn blir bedre dersom man gjør ting sammen og drar lasset samme vei.
Håper dere finner ut av det, eller at du får en annen jobb.
Åhhh så dumt at du ikke trives! Jeg hadde ikke nølt med å si opp og finne meg noe annet! Det er ikke verdt det å styre slikt. Har desverre litt for mye erfaring med slike arbeidsplasser![:'(]
Åh, denne trodde jeg at jeg hadde svart på... føler meg litt teit om dagen, for jeg leser tråder og går ut igjen uten å svare, men det er ofte fordi jeg bare sitter med musa i ene hånda mens jeg ammer, og da når jeg ikke frem til tastaturet... Noen ganger slenger jeg inn en passende smiley, men andre ganger er det ingen som passer
Som nå: fy fader så irriterende og frustrerende og surt og alt. En ting er at man har dårlige vaner og en dårlig kultur, men når man bare viser null interesse for å gjøre noe med det for at både voksne og barn skal få en bedre hverdag? Nei, jeg må si meg enig med Actrine jeg altså - jeg hadde nok sett meg om etter en ny jobb