SUPERBERTA HAR FØDT

Så kjekt!!! Gratulerer så mye til hele bertefamilien!!![:D]

Hipp hipp hurra!!!

Gratulerer så mye, Line!! Er så glad på deres vegne
!!

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!!!

Vi storkoser oss! Rasmus er en rolig og behagelig fyr, som er fornøyd så lenge han får det han trenger: pupp, bleie og kos..[:D]

Vi hadde planer om hjemreise idag, men så fikk vi tilbud om rom på pasienthotellet, så da tar vi en natt her for oss selv..[:)]
Vi har nå hatt besøk av pappa, brødrene mine og bestemor, i tillegg til den utrolig stolte pappa og storesøster.

Bertine koser og nusser og vil gjerne holde lillebroren SIN![:)] For han er HENNES altså!

Det skal bli godt å komme seg hjem imorgen, og sove i sin EGEN seng.. men alene på et hotellrom er ikke så verst det heller![8D][:D] Ihvertfall ikke når jeg har laptop og strikketøy..[;)]

Fødselsrapport kommer snart![:D]

Så kjekt med litt ekstra tid da! Ikke dumt det. Og så koselig at dere har det fint! Har tenkt masse på dere! Nyt dagene med lille Rasmus og den stolte storesøster!!

KLemmer herfra

Åååh, så herlig at han endelig er her - gratulerer igjen, jeg gleder meg til å se flere bilder og høre fødselshistorien, men først skal du få hente deg inn og venne deg til å være tobarnsmamma - det er fantastisk!

Gratulerer så masse. Litt sent ute, men bedre sent enn aldri.

ORIGINAL: Olive76

Gratulerer så masse. Litt sent ute, men bedre sent enn aldri.

Tusen takk![:)]

Back
Topp