Super stresset!!!! *laaaang*

lillesmule

Glad i forumet
Vi skal ha barnedåp i morgen, å med den så er det jo en god del som skal ordnes, alt av bord å sånt er dekket..
sambo skal ha på seg dress å har hengt den frem etter jeg spurte om den var ren for en uke siden. Kikket på den for 10 min siden, den har en GEDIGEN flekk midt på jakken fremme så man ikke kan unngå å se..
hadde droppet å lage oreo kaken for minst mulig stress siden jeg holder på å miste melken å driver på å få den produksjonen opp igjen, hva har sambo gjort? lovet halve selskapet at den kaka skulle jeg jo selvfølgelig lage..
jaja, den er ferdig om en time...
huset står på hode å her skal folk innom før både før å etter kirken, å for en time siden klarte sambo å LEGGE seg for natta... nytter ikke å få han opp igjen..

sitter her å griner for jeg er så trett å sliten å super stressa [:(] å er så sinna på sambo, er ikke bare min familie som kommer så synes han kunne stilt opp.. han var ikke med å dekket bordene eller ryddet å vasket lokalet (han syns det var viktigere å kjøre en tur ALENE)

uff... måtte bare få ut litt damp her... hehe...

Prøvte med å si at jeg ikke kom til å delta i barnedåpen å at han fikk forklare begges familier hvorfor.. men fikk bare et smil tilbake å at det kom jeg aldri til å gjøre...  ble så sint at jeg ikke fikk fram et ord!! fikk bare lyst å kverke den teite mannen!!![:@] ja mannfolk altså... myyyye viktigere å sove å satse på at vi skal gjøre alt selv!

Åh herreguuuuuuud!!!! Jeg hadde klikket i vinkel[:@][:@]
Dette fortjener du virkelig ikke!!!

Jeg skal LOVE deg at jeg hadde fått han opp[:)] Fikk opp min forrige helg da han var idiot, var full, hadde lagt seg og sovnet når snuppa lå å skreik i samme rom.
DA, ble jeg sint da!!!!!

hadde jeg klart å la være å tenke på alt skulle jeg å lagt meg men de nytter ikke [:'(]får ikke sove før alt er gjort [:'(]
hehe, satt nettopp å tenkte på å legge puta over hode hans å smekke løs litt.. (kunne aldri gjort det men guuud som tanken kan friste til tider[;)])

ORIGINAL: siljegulli

Jeg skal LOVE deg at jeg hadde fått han opp[:)] Fikk opp min forrige helg da han var idiot, var full, hadde lagt seg og sovnet når snuppa lå å skreik i samme rom.
DA, ble jeg sint da!!!!!

Hadde jeg klart å få han opp så hadde jeg gjort det, men er sikker på at han kunne ha sovet gjennom en atom krig [:@]

hadde det samme her for 2 helger siden, da han kom hjem full kl 04 å braste inn på soverommet til meg å snuppa for å fortelle om taxi turen sin [:@][:@][:@][:@][:@]

å prøvde å legge seg i senga (snuppa lå midt i senga) å da klikket jeg i vinkel å faktisk slo sambo å halte han ut fra rommet med beskjed om at om han ikke oppførte seg å kunne legge seg på et annet rom fikk han ikke lov å gå ut mer!!

ORIGINAL: lillesmule

DA, ble jeg sint da!!!!!

Hadde jeg klart å få han opp så hadde jeg gjort det, men er sikker på at han kunne ha sovet gjennom en atom krig [:@]

hadde det samme her for 2 helger siden, da han kom hjem full kl 04 å braste inn på soverommet til meg å snuppa for å fortelle om taxi turen sin [:@][:@][:@][:@][:@]

å prøvde å legge seg i senga (snuppa lå midt i senga) å da klikket jeg i vinkel å faktisk slo sambo å halte han ut fra rommet med beskjed om at om han ikke oppførte seg å kunne legge seg på et annet rom fikk han ikke lov å gå ut mer!!

Uffda, hørtes ikke trivelig ut.
Det værste er at de vet ikke bedre.... Håpløst!

Vi ordner jo opp, så hvorfor skal de gjøre noe fornuftig liksom! Er det de tenker.... Hva i h****** skulle de gjort uten oss???
Vi ordner opp for at vi MÅ, for at de ikke gjør det!! [:@]
Sambo sover gjennom alt han.... Det er helt jævlig. Jeg reiv av han dyna, reiv å sleit i føtter og armer å kauka å ropte alt jeg hadde om at han bare hadde å ha seg inn på gjesterommet bla bla bla.... Tilslutt fikk jeg liv i han og da klikka han i vinkel. Jadda.... Skal sies at døra inn til gjesterommet måtte sparkles[:D]
Uff så mye bråk det blir bare for at de ikke kan ta ansvar....
Håper bare han tok hintet og tenker seg om fremover for sånn her skal jeg ikke ha det de neste årene!!

ORIGINAL: lillesmule

DA, ble jeg sint da!!!!!

Vi ordner jo opp, så hvorfor skal de gjøre noe fornuftig liksom! Er det de tenker.... Hva i h****** skulle de gjort uten oss???
Vi ordner opp for at vi MÅ, for at de ikke gjør det!! [:@]
Sambo sover gjennom alt han.... Det er helt jævlig. Jeg reiv av han dyna, reiv å sleit i føtter og armer å kauka å ropte alt jeg hadde om at han bare hadde å ha seg inn på gjesterommet bla bla bla.... Tilslutt fikk jeg liv i han og da klikka han i vinkel. Jadda.... Skal sies at døra inn til gjesterommet måtte sparkles[:D]
Uff så mye bråk det blir bare for at de ikke kan ta ansvar....
Håper bare han tok hintet og tenker seg om fremover for sånn her skal jeg ikke ha det de neste årene!!

uff.. er sånn her og, vekker man de å faktisk får dem opp så blir de jo sinte å klikker på oss.... (som de har grunn til å være sinte liksom)

ja lurer fælt på hva sambo skulle gjort uten meg altså, maten lager seg selv, klær som er skitne vasker å bretter seg å legger seg på plass selv klarte han å si på torsdag... [>:] skulle ønske man kunne byttet rolle en helg så kunne de ha sett selv hva vi gjør å hvorfor vi ofte reagerer slik vi gjør! [;)]

Håper du har fått en god natt og at dagen blir flott [:)].

ORIGINAL: Rød Sol

Viss han skal gå i dåpen med en flekk på jakken er det hans flause...
Hans dress, hans ansvar...

Helt enig!!! 

Selv om vi jenter dessverre føler at det heller viser at VI ikke tar vare på mennene våre og sørger for at alt er rent og pent, nystrøket og nyrenset[8|][8|][8|]  For det er jo VI som skal fikse alt hjemme for vi går jo TROSS ALT hjemme hele dagen[8|]

Innimellom kjenner jeg at det er utrolig DEILIG å være singel altså......[:D]

Tusen takk for støtte å gode ord!! Nettopp ferdig i kirken så er hjemme en rask turt før selskapet [:D]'
Det kom en hau med unnskyldninger i dag tidlig fra  sambo men jeg snudde det døve øret til som man sier [;)] hehe

ej hadde ikkje godtatt sånn oppførsel fra min samborer om han hadde vært sånn[:@]det er jo hannes dåp også så da må han jo hjelpe til[:)]iallefall litt[:)]sjønna godt att du er sint,hadde ej også vør[:@]

Skal ikke alltid være greit med de karene våre [&:]
Håper dagen ble flott, og at du ikke ble for sliten [:D]
klem

Tusen takk for gode ønsker å støtte jenter [:)]
Dåpen ble kjempe fin [:)] Lot sambo få stresse i selve dåpen å tok det fint med ro selv, hehe, så han innrømmet at det var velfortjent [:D]

ORIGINAL: Lykkelig og spent

ORIGINAL: Barbro74

ORIGINAL: Rød Sol

Viss han skal gå i dåpen med en flekk på jakken er det hans flause...
Hans dress, hans ansvar...

Helt enig!!! 

Selv om vi jenter dessverre føler at det heller viser at VI ikke tar vare på mennene våre og sørger for at alt er rent og pent, nystrøket og nyrenset[8|][8|][8|]  For det er jo VI som skal fikse alt hjemme for vi går jo TROSS ALT hjemme hele dagen[8|]

Innimellom kjenner jeg at det er utrolig DEILIG å være singel altså......[:D]

Er så enig, så enig. [:D]

Innimellom ønsker jeg det å!!! Mindre å ta fatt på etter å irritere seg over[8|] (knapt nok aldri hjelp å få, men kjeft fordi det ikke er "perfekt")

Back
Topp