Super stressa!

2små

Forelsket i forumet
Hehe. Ja, har igjen hatt sex, hvor jeg har blødd etterpå, men denne gangen var det mer enn første gangen det kom blod etter sex... (Kan ha noe med at det ble blandet med sæd):p
Siden jeg mistet i august så er jeg jo nå super stressa og klarer ikke sove!!!! Hjelp...! :(

Hvis du blør etter sex dreier det seg helt sikkert om at slimhinnene dine blør veldig lett nå, særlig på livmorhalsen, og all friksjonen har lagt noen sår. Det er helt ufarlig.
Om du mot formodning skulle miste, så har det ikke noenting å gjøre med at dere hadde sex.
Det går bra!
Godnatta :)

Du kan sove godt og trygt i natt, for det er som skrevet over, at slimhinnene lettere blir irritert og blør.
Drøm søtt, og kos deg videre med mannen ;)

Det går nok så bra. Signerer de over

Men hvis du blør etter sex og etterpå blir så bekymret er det kanskje en idé å vurdere sølibat litt... baby har ikke bra av at du stresser ;)

Pjoh! Så ut til å gå bra denne gangen også, har i allefall ikke blødd mer. Mannen ble veldig stresset, så trur ikke han vil prøve seg før etter uke 12 :) hehe

Noen blør etter sex gjennom hele svangerskapet, er helt vanlig :)

Noen blør etter sex gjennom hele svangerskapet, er helt vanlig :)

Det var litt betryggende, men jeg har hatt brunt slim i dag, er mindre nå en i dag tidlig. Men jeg må ærlig innrømme a jeg har vært bekymret idag..

Jeg har også kjent litt smerter når jeg har sex.. men det er kanskje vanlig det også.. noen som har kjent det? litt sånn som at jeg kanskje ikke har vært så våt? og litt sånn sårt der, også litt på nederste delen av magen.. men er kanskje ikke noe å tenke på..

Det var litt betryggende, men jeg har hatt brunt slim i dag, er mindre nå en i dag tidlig. Men jeg må ærlig innrømme a jeg har vært bekymret idag..
Du vil jo ha litt utflod, og det kan fort farges brunt av litt blodrester.

Du vil jo ha litt utflod, og det kan fort farges brunt av litt blodrester.

Jeg er klar over det, men kjenner at kroppen har vært stressa idag pga det :p
Nå trur jeg faktisk at jeg skal holde meg unna sex til uke 12.. Er jo ikke sååå lenge igjen dit!:)

Back
Topp