Super Mario theme song..

hehe, var veldig bra og morsomt :P hehe... Skryte litt, stesøstra mi er med... ;) på team erik og kriss

Var tøfft og nytenktende.
Men holder det i utstemningen? Kommer bestemor til å se hvor bra det er?
Jeg syntes det var rått

ORIGINAL: vesla87

hehe, var veldig bra og morsomt :P hehe... Skryte litt, stesøstra mi er med... ;) på team erik og kriss

Du får sende tråden videre til henne ;) og høre om de kan legge den ut på youtube.. hehe..

ORIGINAL: Happy!!

Du får sende tråden videre til henne ;) og høre om de kan legge den ut på youtube.. hehe..

Den havner sikkert på youtube.. Det må den jo?!! :P

ORIGINAL: Happy!!

Den havner sikkert på youtube.. Det må den jo?!! :P

Må jo..

Det var dritbra![:D]

nja delte meninger på meg :P syns det var tøft men syns ikke det var passende i et kooorslag.. de skal jo synge da.. de sang ikke etter min mening :P

men nå har ikke jeg sett de andre da så kan ikke uttale meg så masse:P men liker erik og kriss da! :D

ORIGINAL: verteline

nja delte meninger på meg :P syns det var tøft men syns ikke det var passende i et kooorslag.. de skal jo synge da.. de sang ikke etter min mening :P

men nå har ikke jeg sett de andre da så kan ikke uttale meg så masse:P men liker erik og kriss da! :D

Nei, altså det var morro og bra gjort, men det vet ikke selv hvordan det fungere hos publikum... !!!??!  Så blir spennende å se, men heie team erikk og kriss [:D] (syns jeg[8D] ) hehe..

ORIGINAL: *IdaTherese*

Det var dritbra![:D]

heia erik og kriss[:D][:D][:D]

Kom dem vidre!?? jeg sovna på sofan [8|]

Jeg har ikke noe forhold til Mario, så for meg var det ikke noe særlig..  :)     Jeg savnet ord jeg..  :)  Men hørte jo blandt publikum at det slo ann!  :) :) 

ORIGINAL: liamsmamma

Kom dem vidre!?? jeg sovna på sofan [8|]

Jupp ;)

Team dag gikk ut... :/ merkelig nok...

Back
Topp