SUPER lukte/smaksans!

I.D si mamma

Andre møte med forumet
Utrolig irriterende! Har én lukt som er grusom! Den samme lukten kommer fra bleiene til min datter, hvitløk. kålrot, parfymen min, o´boy, noen brødsorter, appelsinjuice ææææææææææææææ! ! ! ! Blir gal! ! ! Noen som her noe liknende?

hehe samme her!

orker såvidt å åpne kjøleskapet. og må finne en ny deodorant for den eg har stinker plutselig ;P

Jeg klarer ikke gå inn på badet/vaskerommet der bleiebøtta til lillegutt står...har faktisk ikke vært der inne på over 1 mnd. Heldig er jeg som har en mann som er flink å skifte bleier, for jeg er ikke mye behjelpelig for tiden....

Jeg har også veldig god luktesans for tiden! Irriterende god! 

Sånn har jeg  også det , skulle vært sporhunder vi no :))
Lukter du nesten ikke kjenner til vanlig , blir 100 ganger sterkere

Oh yes, luktesansen e på plass! Trur eg må bytta tøymyknar, og mannen ha fått streng beskjed om å kjøpa seg ny dusjsåpe :p I tillegg ha eg nettopp opna ein ny godlukt til å ha på badet, men den må eg flytta no, for den e ikkje so go lenger:( 

Hundene stinker for tiden !!! Blææææ.. Og jeg klarer ikke kaste bleiene i dispenseren.. Legger de på vasken så mannen kan kaste de :P

Har store problemer med å være i matbutikker, brekker meg til stadighet. For å ikke snakke om kjøleskapet, må holde meg for nesen og helst famle i blinde slik at jeg ikke ser de kvalmende matvarene :)

Mannen min måtte kaste den fine blomster buketten jeg fikk i helgen... Ble gal av at det stinket blomster.... Ha Ha Ha.... Klarte heldigvis å si det på en pen måte! Ellers går det bra, et så tett i nesen at jeg puster gjennom munnen! Noe jeg gjør bevist når jeg skal kaste noe i søppla etc.....

Sykt god luktesans her også.. har brukt utrykket blodhund/sporhund flere ganger til nå :) Måtte slutte bruke parfymen, om jeg bare dysjet litt på skjorta så kjendes den like intens hele dagen... Deo måtte byttes.. Mannen måtte bytte shaving creamen sin (slik dyr god en fra body shop, som stiiiiiiinker :)) Og ja, det vanlige med kjøleskap... og ikke minst lukt fra personer rundt meg.. sukk :) skulle gått rundt med en klemme tror jeg.

Back
Topp