Super irritabel i dag!

x1xhestehov1

Betatt av forumet
Denne dagen har jeg vært et lite mareritt å være sammen med. Er lett anntenlig og tar lett til tårene. Blir sprø av denne karusellen! Det verste er at følelsen , ikke kroppslig, av at vi har lykkes på egenhånd ikke slipper taket. Jeg kjenner ikke en ting i kroppen. Det eneste er kanskje at jeg er så usansynlig følsom i dag. Stakkar mannen min! Han prøver så godt han kan, men jeg er bare hurpete. Er det bare meg som blir slik av dette styret eller er det fler?

Du er ikke alene med sånne følelser, det er en kjempe stor karusell hele opplegget. Verden føles så urettferdig, hvorfor må vi gå gjennom dette når andre bare kan ta av seg trusa???? Skjønner frustrasjonen og vi er mange som deler den [:(]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: fano

Du er ikke alene med sånne følelser, det er en kjempe stor karusell hele opplegget. Verden føles så urettferdig, hvorfor må vi gå gjennom dette når andre bare kan ta av seg trusa???? Skjønner frustrasjonen og vi er mange som deler den [:(]

sign, i tillegg til at de ulike medisinene vi tar kan gjøre oss irritable også[&:] men tenk hva belønningen blir da

Sign disse.

Back
Topp