sunway

Så jeg kan forvente at kvalmen gir seg rundt uke 13? Det er jo bare 4-5 uker til... Hurra. Gleder meg til det. Men blir ikke kvalmen verre enn dette, skal jeg ikke klage. Vet det fins folk som har det MYE verre enn meg. Men man klarer ikke helt å se det når man er dårlig selv. Jeg syns fryktelig synd på meg selv jeg, hver eneste morgen, men når jeg begynner å føle meg bedre, glemmer man jo det. Jeg satser på ingefær og kommer til å drikke det så lenge jeg blir nødt.

på meg funket det å spise to ritz kjeks før jeg sto opp.også hadde jeg salt kjesks i alle lommer og liggende over alt. da jeg giftet meg holdt jeg på å spy på presten[&:] off det hadde vært flaut.Lykke til og det blir bedre.

Problemet er jo at jeg ikke har lyst på noenting om morgenen, og i vert fall ikke kjeks. Har noengang prøvd å drikke litt vann og spise en mariekjeks før jeg står opp, men syns ikke det har hjulpet så mye. Gruer meg til i morgen, da skal jeg på jobb. Blir tungt det, tror jeg.
Har faktisk noen ganger nå sagt at dette blir mitt siste barn... Uff, håper jeg glemmer dette når jeg begynner å føle meg bedre, kunne jo tenkt meg i vert fall 3 barn da.

Kvalmen avtar for de fleste etter de 3 første mnd, men det er jo enkelte som sliter med det igjennom hele svangerskapet, men som sagt..mest vanlig er det at det gir seg etter de 3 første...rundt der en gang hvertfall!!
Hvordan var du med førstemann?
Men at du glemmer dette...kommer du nok til å gjøre....eller du kommer sikkert til å huske at du var kvalm og sånn, men det er helt utrolig hvordan en "glemmer" alt etter en stund....ja...bare fødselen og sånn......Så tre barn...det blir det sikkert på deg [;)]

Jeg husker at jeg var ganske uggen med Kasper også, men ikke så ille som dette. Jobbet fullt og trivdes med det. Men da hadde jeg jo bare meg selv å tenke på og kunne hvile når jeg trengte det. Nå har jeg jo Kasper som jeg må ta meg av og blir derfor fort sliten og kvalm. Ja, ja, jeg kommer nok til å glemme dette, satser på det i vert fall og satser alt på at det gir seg etter et par måneder, eller så vet jeg ikke helt hva jeg kommer til å gjøre. Et langt svangerskap blir det i vert fall.

Ja...kan si det samme som deg der gitt.... Men det er litt deilig at eldste mann fyller 6 år nå...han er liksom såpass stor at ha klarer enkelte ting selv!
Men må prøve å nyte svangerskapet også......vips så er du ferdig vet du! Selv om det virker som om det tar evigheter nå!

Ja, jeg vet jeg skal nyte svangerskapet. Men ikke akkurat nå de første månedene. Men når magen begynner å vokse, og jeg begynner å kjenne liv, da skal det nytes i fulle drag!! Gleder meg til det.

Hei!
Så morsomt å lese innleggene deres! Jeg er nå ca 7 uker på vei, tror jeg. Skal på ultralyd imorgen for å se om alt er greit. Jeg har blødd en del, men ikke de 3 siste dagene, så jeg krysser fingrene for at det skal gå greit. Jeg har en gutt som blir 3 år. Jeg var heldig og slapp kvalmen helt. Jeg tror jeg hadde 3 dager med litt kvalme på kvelden, ellers helt topp. Men jeg kan gjerne være kvalm 3 måneder i strekk denne gangen bare det går greit!!![:D] Sier jeg nå da, for jeg er jo ikke kvalm. Vet at det er det værste som finnes å gå og være kvalm. Lykke til og gratulerer med svangerskapet![:D]

Tusen takk og lige måde. Jeg hadde også en liten blødning for to uker siden ca. Og da tenkte jeg sånn som deg, at bare jeg fikk beholde det skulle jeg holde ut med det meste. Jeg fikk beholde det, heldigvis, skal på UL om 2 uker for å se at alt er greit. Men selv om jeg var heldig, og veldig takknemlig for det, er det vanskelig å tenke sånn når kvalmen står i halsen på deg og du vet at det eneste som hjelper er å spise litt, og du har absolutt ikke lyst på noen ting. Det er egentlig det som er det verste, at ingen mat smaker. Ikke alt jeg må tvinge ned da, det går egentlig greit å spise, men det smaker liksom ikke så godt som før. Frustrerende.....

Hei Tuppen, og gratulerer til deg også!
Lykke til på ul i morgen...fortell oss hvordan det går [:)]

Selv driver jeg å sjekker steder for privat ul...er så utrolig sugen på å kunne få sett den lille......har ordinær time 22 nov...men GUUUUUUUUUUUUUUD så lenge til!!!!

I Oslo er det vel mange steder å velge mellom, tror ikke det er så veldig mange muligheter her i Bergen. Jeg tror jeg skal klare meg med den jeg får nå 31.okt. Skal være glad når det er konstantert der at alt er bra og så er det jo den vanlige UL da, den gleder jeg meg også til, for da kan man jo se det meste. Men vi skal ikke vite kjønn. Det har vært bestemt lenge, lenge.

Ja..tror det er en del her i Oslo..skriver ned noen eksempler...så skal jeg se..hehe!!!
Vi vil vite kjønn, men det er jo selvsagt for tidlig å se det nå ..men snart så

Jeg er helt enig: Det er forferdelig å måtte vente på ultralyden. Det er jo så gøy når vi skal få se det lille nurket. [:D][:D][:D] Klart jeg skal fortelle dere hvordan det går.

Spennende[:D]

Back
Topp