Sunt,søtt og godt

Pink_87

Blir kjent med forumet
Prøver å holde meg til litt sjokolade og chips kun på lørdag.
Men må ha noe søtt og godt på kvelden hver dag! Her er mine favoritter for tiden

Mango
Boks med dole ananas
Cottage cheese og vaniljekesam m/litt syltetøy
Banan "softis" med litt mørk sjokolade
Yoplait mango yoghurt m/musli og valnøtter.

Hva spiser dere hvis dere har lyst på noe godt, men samtidig er litt sunt? :)
Må ha litt inspirasjon, blir så fort lei, hehe

Gresk yogurt med frukt og eventuelt cacao nibs og mandler
Gresk yoghurt med banan og litt karamellsaus
Rosiner, dadler, svisker og annen tørket frukt
Softis av banan, melk og vaniljeproteinpulver
Smoothie
Questbar
Proteinfluff
Varm melk med honning
Hvis jeg har grøtrester spises det med sukkerfritt syltetøy
Diverse sunnere oppskrifter fra Linda Stuhaug

Favoritten er helt klart en questbar. Bestilte nye fra iHerb i dag :D Uten sukker og med protein så da blir jeg mett, men har likevel følelsen av at jeg har spist noe usunt :p

Yoplait youghurt (vanilje eller pasjonsfrukt) med eple og kanel er veldig godt. Eller bare litt oppkuttet frukt :)

Jeg beundrer dere som spiser det sunne :D men druer er jo godt da :) spiser en del av det, og sjokolade attåt ;)

Spiser alt for mye snop :p men melon oppskåret i Vanilje youghurt/kesam er godt.
Tørket mango er også digg :)

Gresk yogurt med frukt og eventuelt cacao nibs og mandler
Gresk yoghurt med banan og litt karamellsaus
Rosiner, dadler, svisker og annen tørket frukt
Softis av banan, melk og vaniljeproteinpulver
Smoothie
Questbar
Proteinfluff
Varm melk med honning
Hvis jeg har grøtrester spises det med sukkerfritt syltetøy
Diverse sunnere oppskrifter fra Linda Stuhaug

Favoritten er helt klart en questbar. Bestilte nye fra iHerb i dag :D Uten sukker og med protein så da blir jeg mett, men har likevel følelsen av at jeg har spist noe usunt :p

Hva er proteinfluff? Ble nysgjerrig på den!:)

Hva er proteinfluff? Ble nysgjerrig på den!:)
Link til Kristine Weber sin oppskrift :) Bloggen hennes er forresten verd å følge med på for de som ikke gjør det! For tiden legger hun ut en del oppskrifter på babymat. Gleder meg til å teste ut når den tid kommer.

Frosne bær i yoghurt.. De frosne bær fryser yoghurten og så d blir som is.. :)
Grøt med kokosolje og bær..
Gottage cheese, vanilje kesam, banan og hakkede nøtter..

Link til Kristine Weber sin oppskrift :) Bloggen hennes er forresten verd å følge med på for de som ikke gjør det! For tiden legger hun ut en del oppskrifter på babymat. Gleder meg til å teste ut når den tid kommer.

Følger med på bloggen hennes, men aldri testet den oppskriften.Må gjerne testes:)

Spiser alt for mye snop :p men melon oppskåret i Vanilje youghurt/kesam er godt.
Tørket mango er også digg :)

Tørket mango hørtes godt ut! Er det et spesielt merke du kjøper da? Har kun prøvd en type jeg kjøpte fra Iherb for lenge siden, men de var tørre og ekle..så ble med den ene gangen :(

Back
Topp