Sunt godteri?

Potetmel

Betatt av forumet
Jeg har bytta ut x-antall måltider med herbalife dietten.
Men jeg har skikkelig lyst på noe godt å trykke i kjeften i helga, har dere tips til noe sunnere godis? ååå..jeg er såå godtesjuk[:-]

Bacon-gull [8D]

ORIGINAL: Mammaen_til_Marcus

Avhold?[8D]

Det er ikke lett [X(]

Det sunneste må vel bli mais-chips da.. Uten salt [8D]
Evt frukt og grønnsaker med kesamdip!

Usalta nøtter! Rist de i panna eller i stekeovn først så blir d bra.
Ellers er frukt og dipp digg. Ta tar du å blander litt hvitløk i creme fraice for eksempel, litt salt og pepper, så er det en fin dipp [:)]

ORIGINAL: Potetmel

Men...sjokolade da?[8D]

Jeg har ikke søtsug altså!

Da får du kjøpe en nutrilettsjokolade da :P

kjøp deg frosne jordbær,ha de i blenderen med en desj av yoghurt(gjerne en sånn lettvariant)og litt fun saft..... evt litt sukker på kanten på glasset....blend i vei og wops.....deilig søt drikke på kvelden...

en pose med 400g jordbær,halv boks med yoghurt og et stort glass med saft utblandet sterkt er nok til 2 stykk her i huset[:D]

Vet det er "sunnest" med mørk sjokolade, gjerne min 70%kakao..

Lag denne :

> SJOKOLADEFROMASJ (nam-nam).
> 5 plater gelatin (legges i kaldt vann i ca 5 min(lar dem gjerne ligge til jeg er
ferdig med å vispe eggedosisen), smelt det i bare litt vann i bunnen på en liten
kasserolle).

>
> 3 egg (visp til eggedosis, og tilsett eggedosisen i gelatinen, ikke omvendt)
> 3 ss søtningssukker
>
> 1 kremfløte (vispes til krem og tilføres i eggedosisen, rør det forsiktig inn)
> 2 ss søtningssukker
> 2 ss kakao
>
> Sett hele bollen kjølig, gjerne natten over. Denne er IKKE farlig, nesten ikke
mulig å overspise her.

> Til sammen i hele bollen(og den har jeg i mange dager) er det ca 14
> karbohydrater. Pisker gjerne litt krem til å ved siden av. Populær hos både store
og små.

>
Lavkarbo vennlig men den er sukkerfri og faktisk sinnsykt god [:D] den er så mektig så du orker bare noen få skjeer om gangen så det blir ikke mange kaloriene totalt[;)] og den dekker søtsuget mer en nok[:D]

Ellers er det jo nutrilett barer osv som kan hjelpe da[:D]

Nutrillet sjokoladen? Eller skyr naturell blandet med natreen strøsukker, kanel, en spiseskje rosiner , en spiseskje valnøtt , og som saus : hell 2-3 spise-skje ublandet funlight saft . Få kalorier og spekket med proteiner, blandt alt dette godt og nyt

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Potetmel

Men...sjokolade da?[8D]

Jeg har ikke søtsug altså!

Mørk kokesjokolade! Ikke veldig sunt da men sunnere enn det meste på den fronten[8D]

Ikke hvis du ser på kcal.. Da er det andre sjokolader som er "sunnere" enn 70% sjokolade..

Ellers må jeg bare anbefale nutrilett sjokoladen, dark chocolade premium! (Også den som kom best ut i test)

Back
Topp