Sunny Beach, Bulgaria. Vært der?

Bruker271tor

Elsker forumet
4 år siden vi var der. Bodde på neptun beach rett ved stranden og blomstergata.

[:)]Hvordan ser det ut i sunny beach nå? Fortsatt rent og pent? Mye shopping? Fortsatt nydelig strand og vann?

Takker for alle innspill[:)]. Hvis ting virker like bra der nede som for 4 år siden, så skal vi dra med to barn til neste sommer.

Dytter, vi drar dit 20 juli, med 2 unger, 10 og 2,5 år [&:]

Hørt det er flott selv om fjortissene fester om natta [:D]

Jeg kom hjem fra Sunny Beach i går, det er kjempe fint der [:)]
Ganske rent, kjempe fin strand og hav :)
Synes det så ganske barnevennelig ut der, så masse barnefamilier overalt.
Bodde på Majestic hotel og annbefaler det veldig, selv om det er 1,9 km unnna selve
sentrum.  [:)]

Da vi var der for 4 år siden var det veldig barnevennelig der hvertfall[;)] Det var ikke trang handlegate og ikke trafikk midt i gata der man shopper og der restaurantene er . Og jeg husker at stranda og vannet var utrolig fint. Var utrolig masse barnefamilier der vi bodde. Bare håper det er like bra nå[:D]

ORIGINAL: steisa

Jeg kom hjem fra Sunny Beach i går, det er kjempe fint der [:)]
Ganske rent, kjempe fin strand og hav :)
Synes det så ganske barnevennelig ut der, så masse barnefamilier overalt.
Bodde på Majestic hotel og annbefaler det veldig, selv om det er 1,9 km unnna selve
sentrum.  [:)]

Høres ut som det er bra der nede enda[:D] Flott! Stortrivdes da vi var der nemlig[:D]

Misunnelig.... Skulle egentlig dit i august vi, men så fikk jeg positiv test og fant ut at å dra med en baby på 1 mnd er litt tidlig[8D]

Naboen skal dit i august og har vært der for noen få år siden og trives veldig[:)]

ORIGINAL: Enaj

Eneste jeg husker derfra var MAGEPROBLEMER [&:][&:][&:][&:][&:]

Aldri mere Bulgaria! [:'(][:'(][:'(][:'(]
Er det noe de skulle ha lært seg er det mathygiene.

Tror Bulgaria er det eneste stedet jeg har vært uten å få magetrøbbel jeg[8D] Haha. Ble dødsdårlig i tyrkia og hellas. I Bulgaria vaska jeg henda med sprit etter bading og før hvert måltid. Og vi spiste bare på trygge steder. Hater å være på ferie med magetrøbbel!![:'(]

Vi var der i fjor, og stortrivdes..! Kjempefin strand og billig og god mat.. Var ikke dårlig i det hele tatt.. [:D] Vi skal dra dit til neste år mest sannsynlig.. Være to uker..

ORIGINAL: Enaj

Eneste jeg husker derfra var MAGEPROBLEMER [&:][&:][&:][&:][&:]

Aldri mere Bulgaria! [:'(][:'(][:'(][:'(]
Er det noe de skulle ha lært seg er det mathygiene.

sign[:'(][:'(]

Back
Topp