sunne greier

pupple

Forumet er livet
sjokolade[:D]

jeg får like god samvittighet hver gang jeg kjøper bocca "naturlig innhold av antioksydanter".

nå har jeg kjøpt Freia Melkedrøm...... m yoghurt og frysetørka bringebær. Bringebær inneholder da både antioksydanter og vitaminer vel.. iallefall i mitt hode.

nå føler jeg meg nærmest som en helsefreak.
denne hadde nok neeeesten vært godtatt der du var for litt siden Glad70...... iallefall om den hadde vært merka fairtrade og debio-godkjent[;)]

ORIGINAL: pupple

jeg får like god samvittighet hver gang jeg kjøper bocca "naturlig innhold av antioksydanter".

nå har jeg kjøpt Freia Melkedrøm...... m yoghurt og frysetørka bringebær. Bringebær inneholder da både antioksydanter og vitaminer vel.. iallefall i mitt hode.

denne hadde nok neeeesten vært godtatt der du var for litt siden Glad70...... iallefall om den hadde vært merka fairtrade og debio-godkjent[;)]

Ha-ha, ja sikkert. Jeg tror faktisk de solgte et eller annet sjokoladeprodukt i baren der, så det var ikke helt bannlyst (antar du snakker om Zen Resort i Rømskog).

Var den god den Melkedrøm? Har tittet litt på den i butikken... men synes den ser litt liten ut![8D]

ORIGINAL: Glad70

Ha-ha, ja sikkert. Jeg tror faktisk de solgte et eller annet sjokoladeprodukt i baren der, så det var ikke helt bannlyst (antar du snakker om Zen Resort i Rømskog).

Var den god den Melkedrøm? Har tittet litt på den i butikken... men synes den ser litt liten ut![8D]

[:D][:D][:D]

du altså[8D] du får se på det som en smaksprøve, så får du kjøpe mange ei gang du skal kose deg - om du liker den da. og om den er liten.. den er ganske tjukk[;)]

den er jo først og fremst sunn da, og JA jeg syns den var veldig god[:)]
hadde ikke så troa på denna men så måtttttte jeg jo prve vettu.. testa valnøtten og for ei stund sia, den hadde jeg høye forventninger til, og den skuffa meg.

[:D][:D][:D]

du altså[8D] du får se på det som en smaksprøve, så får du kjøpe mange ei gang du skal kose deg - om du liker den da. og om den er liten.. den er ganske tjukk[;)]

den er jo først og fremst sunn da, og JA jeg syns den var veldig god[:)]hadde ikke så troa på denna men så måtttttte jeg jo prve vettu.. testa valnøtten og for ei stund sia, den hadde jeg høye forventninger til, og den skuffa meg.

ER det sunn sjokolade? Synes det ser ut som "vanlig" sjokolade jeg. Hvis den er sunn synes jeg sikkert ikke den er noe god.[:'(]

Ang. størrelsen så er det vel nok til meg... men om jeg må dele med sambo (og det må jeg jo som regel) så blir den for liten.[8D]

jegsyns den er sunn[8D]

kjøp en kindersjokolade til han du............. eller du det er jo fredag i morra. da skal man kose seg.. og da har du vel FRI, da trenger du ikke dele mens han er på jobb iallefall[:)]

Nå skal ikke han heller på jobb i morgen. Men uansett, jentene er jo hjemme når jeg har fri, så sjokolade spiser jeg i grunnen bare "After Eight".[;)]

det går an og dytte i seg ting uten at ungene får det m seg[8D]

kose dere hjemme da alle sammen[:)] skikkelig langhelg, deilig!

det går an og dytte i seg ting uten at ungene får det m seg[8D]
kose dere hjemme da alle sammen[:)] skikkelig langhelg, deilig!

Du kjenner tydeligvis ikke Isabelle... Hun hører et godtepapir rasle på en mils avstand. Eller kjenner lukta. Så fort man prøver seg på noe så er hun der.[8D]

Også er det jo ikke akkurat noe kos da, å stå i kjøleskapet og smugspise.

Og dessuten er jeg jo avhengig av godteri på kvelden, så jeg får la være å legge meg til vanen å skulle spise det på formiddagen også!

Jeg er begynt å trene, så prøver å holde meg borte fra sjokolade osv.
Men spiser jo litt i helgene da[:)][:)]

Og dessuten er jeg jo avhengig av godteri på kvelden, så jeg får la være å legge meg til vanen å skulle spise det på formiddagen også!

fniiiis[:D]
henter meg en sjokoladebit til morrakaffen i helgene ofte.. den gjemmer jeg i hånda og smugspiser. og den smaker kjempegodt[8D]

fniiiis[:D]
henter meg en sjokoladebit til morrakaffen i helgene ofte.. den gjemmer jeg i hånda og smugspiser. og den smaker kjempegodt[8D]

Hvordan klarer du å få sitte ned med kaffekoppen, og attpåtil spise sjokolade, med tre små?

Jeg løper huset rundt med en stadig mer lunken skvett kaffe jeg.[8D] Lager grøt, tørker grøt, skifter bæsjebleier, "hamler opp" med litt krangling, tørker snørr, tørker sikkel... Synes det går i ett fra frokost til lunsj. Først når vesla er lagt for lur er det mulig å sitte ned et øyeblikk.[;)]

Back
Topp