Sunn snacks?

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Tips til hva jeg kan putte i trynet når kroppen skriker etter sukker??[emoji23]
Er lei gulrøtter....
 
Blir også sykt lei gulrøtter. Ikke minst det å skrelle, kutte opp.

Er ikke veldig glad i agurk men har begynt å kutte den i bittesmå biter. 3x3x3mm kanskje:p Så spiser jeg en klype nå og da den kvelden. Faktisk er det nesten litt som vannmelon.

Smoothie av fryst jordbær evt med bringebær og blåbær i tillegg. Bruker vann som væske:) blir mer synlig jo mer bringebær.

Drikker også mye vann men jeg har alltid elsket smaken av vann:)
 
Det kommer jo litt an på hvor sunn du skal være ;) Jeg har kuttet sjokolade, boller, kaker, brus og alle sånne direkte usunne ting, det jeg unner meg er philadelfia med melkesjokolade, den er veldig grei på innholdet, og jeg synes den smaker veldig godt. Skal jeg virkelig kose meg, steker jeg en pannekake (nesten ikke sukker i røra), og når jeg snur den i panna har jeg på noen t-skjeer med melkesjokoladephiladelfia, det synes jeg er supersnadder :D
 
http://www.kriweb.no her er det veldig mye sunt godt å lage. Det er så mye sunt godt å spise. Og hvis man kutter sukker totalt så tar det ikke lang tid før sukkersuget er borte.
 
Ser dette er lenge siden ble publisert. Men legg druer i frysen. De er såå gode når de er frossen. De blir ikke steinhard . Try it :happy:
 
Som regel hjelper det å spise skikkelig mat, gjerne før kroppen skriker. ;)

-Frukt med vaniljekesam, honning og litt kanel.
-Cottage cheese med lett syltetøy.
-Bananlapper.
-Nicecream.
 
Back
Topp