Sunn cateringmat til barn...

Saturnia

Glad i forumet
http://kidscateringsb.blogspot.com/

Kunne du brukt noe slikt til dine barns bursdagsfeiring?? 

Pakkepris på pizzaboller/hamburgere, dessert/kake og frukt- og grønnsaksbord vil komme på kr 950,- Dette er beregnet til 10 barn, og er det minste vi leverer. Utover dette koster det 75kr pr. ekstra barn (evt. voksne).

Det er vel ikke så dyrt er det? Under 100 kr per barn... 

"La deg friste og inspirere av bildene!"

Vel, det hørtes jo ut som et bra konsept, men de burde gjøre noe med bildene sine...

hadde heller laget det selv. kan de ikke finne på noe mer spennende enn burgere, pizzaboller og muffins? og hvorfor er det forkjell på cateringmat til voksne og barn? hvis man først skal bruke catering for å slippe å lage maten selv så kan de jo lage noe litt mer spenstig synes jeg!

Mrs Lutz skrev:
hadde heller laget det selv. kan de ikke finne på noe mer spennende enn burgere, pizzaboller og muffins? og hvorfor er det forkjell på cateringmat til voksne og barn? hvis man først skal bruke catering for å slippe å lage maten selv så kan de jo lage noe litt mer spenstig synes jeg!

Jeg er enig i denne.

Mrs Lutz skrev:

enig her

ungene her elsker å få fiskekaker skjært ut i figurer
røkelakse rullet sammen med ris

bondekone skrev:

Mrs Lutz skrev:

enig her

ungene her elsker å få fiskekaker skjært ut i figurer
røkelakse rullet sammen med ris

ja ikke sant og da blir det fort litt mer arbeid man heller betaler for å slippe å gjøre selv. men hvor vanskelig og lang tid tar det og lage pizzaboller liksom? og vi har da toro muffinsmix;)

Back
Topp