Sunken mage

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Bestemoren min kom på besøk til oss igår, har ikke sett henne på ca en måned.. Hun fikk sjokk da hun så hvor mye magen min var sunket og mente at jeg umulig kunne ha 5 uker igjen.. Noen som har noe erfaring om dette? Når er det normalt at den skal synke? Den har sunket veldig godt ned.. Vil gjerne at hun skal ha rett, er veldig lei nå.. Fikk forresten første termin (satt av tre legen som tafsa meg i skrittet) på julaften, men når jeg var på ultralyd like etter så var jeg bare 6 uker og fikk termin 2 februar.. Nå har jeg termin 31 januar.. Kanskje de første legene kan ha hadd rett? Sikkert bare et skudd i blinde av en sliten gravid jente som har hatt det meste man kan ha av komplikasjoner..

Oj så spennende da!! Kanskje det skjer noe snart.... Spennende

Lykke til

Hvet du, det samme har skjedd med meg, magen er plutselig blitt kjempelav og det er plutselig gooo plass opp til ribbebena( noe som er sinsykt deili).... alle kommenterer det faktisk... og jeg trodde først min termin var 8.jan, men blei flyttet på UL til 20.jan.... så vi er faktisk i samme båt vi da! [:D] Førstemann??? hehehe

Hersens båt det her.. Håper vi slipper den snart[8D] Jada, er første barnet dette.. På forrige kontroll så lå den med hodet ned, men hodet var lite i forhold til kroppen så jeg må på en ny vekstkontroll 3 juledag.. Kanskje derfor den synker mere ned? Selv om jeg egentlig tror at den har snudd seg tilbake til tverrleie igjen egentlig.. Huff, man blir ikke helt klok på disse babyene..

ååå håper for din del at du snart må føde [:D] lykke til [:)]

Hmmm... min mage har ikke sunket noe særlig... Og jeg har termin 26 desember...

Lykke til - håper den kommer snart [:)]

Åh, nå gir dere meg håp her.. [:D] Håper virkelig den finner ut at det er på tide å møte mamma og pappa snart[:)]

Det må jo være litt forskjell fra person til person, min mage har sunket gasnke mye i det siste[&:]

Tror de pleier å synke ned tre til fire uker før fødselen. Det stemte i alle fall bra med min mage forrige gang.

Tror de pleier å synke ned tre til fire uker før fødselen. Det stemte i alle fall bra med min mage forrige gang.

Stemte på meg også....lykke till!!!

Min sank tidlig, i uke 32, men så er ungen min stor da. Han sank litt til i går. Så nå er magen min helt flat på toppen og puppene kviler ikke så mye på magen lengre.

Neeei.. Vil ikke føde på julaften!! Men jeg har prøvd å bestille den til den 3 januar.. Får håpe det er barn som hører etter[8D]

Back
Topp