Sundvik stellekommode

Winkie

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/90256727/

Jeg kom over denne stellekommoden på Ikeas hjemmesider, men det står at de ikke har den på noen av varehusene. Har noen av dere kjennskap til denne, eller kan det være at den er helt ny i sortimentet?

Vi har så lyst på den... :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

De hadde den på Furuset når vi var der for noen uker siden :) veldig fin! Finnes tilhørende klesskap også. Overflaten er på en måte beiset, slik at man ser treverket litt bedre enn når den er helhvit.

De hadde den på Furuset når vi var der for noen uker siden :) veldig fin! Finnes tilhørende klesskap også. Overflaten er på en måte beiset, slik at man ser treverket litt bedre enn når den er helhvit.

Det høres veldig lovende ut Takk for svar! :) Jeg får bare følge med på nettsidene, og slå til når de får den inn igjen,

Hei! Er inne og sniker fra oktober. Jeg bestilte denne via Ikeas nettbutikk for en mnd tid siden, så jeg har fått den hjem og skrudd den sammen. Jeg synes den ser ut til å være helt genial, og kan virkelig anbefale den(men har jo ikke prøvd den ennå da).

Denne har vore utsolgt pga stor etterspørsel, men fra idag er det mulig å bestille den på nett! :)

Back
Topp