englemamma18
Elsker forumet
Jeg har tittet veldig mye på IKEA sine hjemmesider, og har falt pladask for sprinkelseng, skap og stellekommode i Sundvik-serien.
Er det noen som har erfaring med disse?
Er det noen som har erfaring med disse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært på IKEA og kikket på de, og synes begge deler er fine, og at kommoden er praktisk. Men hvordan er sengen i forhold til heving/senking og kan man ta av ene siden på sengen når barnet blir større?Vi har senga og stellekommoden! Veldig fornøydhimla greit og praktisk stellebord, gode romslige skuffer, og det "hullet" imellom oppbevarer vi bleiepakkene
Ja vi har brukt den uten ene sida nå til hun ble 3. Den er grei i forhold til heving senking, det står i bruksanvisning at man ikke skal bruke den uten ene siden i hevet stand, men tenkte vi skulle prøve det denne gang, viss vi skyver senga vår helt inntil og det ser trygt ut...Har vært på IKEA og kikket på de, og synes begge deler er fine, og at kommoden er praktisk. Men hvordan er sengen i forhold til heving/senking og kan man ta av ene siden på sengen når barnet blir større?
Stive den av?Vi kjøpte senga og stellebord/kommode forrige helgIkke montert den enda da. Tenker å bruke senga som bedside crib (hevet og med ene "veggen" fjernet) så fort vi finner ut hvordan vi skal stive den av. Mannen er ingeniør, får bli hans jobb
![]()
Stive den av?
Åja, da må jeg visst ta en titt på det jeg ogsåMan skal visstnok ikke ta av den ene langsiden når madrassen er hevet. Da blir hele senga ustø. Fikk da tips om at man kunne gjøre noen enkle grep for å stive av senga, slik at den står stødigHar ikke fått prøvd det selv enda, men det er i hvertfall planen.