Sunde Oppskrifter!

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Nå er jeg i gang med kostholdet jeg hadde før jeg ble gravid og bruker også vektklubb appen for bedre kontroll :) tenkte at vi kunne dele oppskrifter på sunde gode lunsjer, middag og ellers hva det måtte være :)
 
Jeg henger meg på her :) Skal gifte meg i august og vil gjerne gå ned litt til da. Hva koster vektklubben appen?
 
Jeg henger meg på her :) Skal gifte meg i august og vil gjerne gå ned litt til da. Hva koster vektklubben appen?
Jeg betalte 500 og noen kr for 6 mnd. Da er du medlem av vektklubben også laster du inn appen og logger deg inn der :) masse fine oppskrifter og hjelpemidler!
 
Vil også være med på det. Har meldt meg på et løp i september for å ha noe å jobbe frem mot, så nå må jeg prøve å starte i det små så jeg kommer i høvelig form !
Frokost for tiden er enten havregryn og melk eller yoghurt med mandler og litt annet stash :)
 
Se bort i fra teksten, da jeg glemte å lagre før teksten [emoji14] middagen og lunsjen i dag :) strimlet svinekjøtt og grønnsaker. Kjøpte ferdig wok mix fra Bama :) brukte litt karri, soyasaus og pepper :)
d04e6b28d8ea0f076a79492c9091ad44.jpg
 
Den engelske frokosten til vektklubben likte jeg veldig godt. Den ble jeg faktisk mett av og det satt i en stund også. :)
 
Er det eggerøre eller omelett? Er ikke så veldig glad i egg, men dette så godt ut :)
Omelett som jeg klarte å ødelegge litt [emoji14] tilsetter litt salt og kajennepepper :) så bruker jeg skinke, purreløk, tomat, løk, ja det du syns er godt :)
 
Ja [emoji14] spelt lompene og avokado metter bra :) prøver å spise vær 3 time. Men glemmer å spise [emoji14] veldig godt med smøreost, rucula, rødløk og laks :D

I dag prøvde jeg og milde himmel, det var helt fantastisk!!! Tusen takk for tips! Jeg husket ikke nøyaktig hva du hadde i, så jeg brukte snøfrisk, avokado, spekeskinke og masse ruccola (myye mer enn på bildet, men tok vekk litt for å ta bilde).
ImageUploadedByBV Forum1486123731.533501.jpg
 
I dag prøvde jeg og milde himmel, det var helt fantastisk!!! Tusen takk for tips! Jeg husket ikke nøyaktig hva du hadde i, så jeg brukte snøfrisk, avokado, spekeskinke og masse ruccola (myye mer enn på bildet, men tok vekk litt for å ta bilde).
Vis vedlegget 217919
Så bra :D her er det bare å stappa inn sunde ting man liker! Så kjempe godt ut :D kan bruke laks, skinke eller som du har gjort! Bruker Philadelphia light eller å smøre avokadoen på lefsa som smør :) nam!
 
Må dele denne :) lagde denne for noen dager siden og veldig godt :D jeg erstattet sukkeret med tagatese. Dette er dobbelt så søtt som sukker, så brukte heller 25gr søtning :) stekte de på 160 grader, da tagatese ikke tåler høyere varme og lot de stå litt lenger. Ble veldig bra :)
2646b936dae1e6703176383511bfe076.jpg
e2695504d37cdd46198235934da175d8.jpg
 
Havrevaffler! Nam! Jeg blander alt utenom sukker og egg i en blender. Så kjører jeg alt sammen til en røre :) jeg bruker den grove hvetemel typen også bytter jeg ut sukkeret her også med tagatese, men bruker vaniljesukker :) blander egg og søtning (sukker, tagatese, ja det du bruker) sammen og tilsetter røren til slutt! Super godt som vi bruker til både niste mat og frokost her hjemme :)
79f7bb22e1bbd5f7aa602d3f277a08d3.jpg
 
Må dele denne :) lagde denne for noen dager siden og veldig godt :D jeg erstattet sukkeret med tagatese. Dette er dobbelt så søtt som sukker, så brukte heller 25gr søtning :) stekte de på 160 grader, da tagatese ikke tåler høyere varme og lot de stå litt lenger. Ble veldig bra :)
2646b936dae1e6703176383511bfe076.jpg
e2695504d37cdd46198235934da175d8.jpg

Den oppskriften har jeg også lagret og tenkt å teste ut! Så bra de ble gode, da gleder jeg meg til å prøve. :D
 
Lagde protein rundstykker i dag! Nam nam :D
6a3d4d93e35c07d60841e4154c56cacd.jpg
5ff5fc1b0e9221ea27e68d21d14ebda8.jpg
 
Back
Topp