Sum på dåpsgave til niese!

Jeg kjøper barnebestikk til niesa mi som døpes snart. Mener det koster ca 300,- men husker ikke helt, kjøpte det for en stund siden da jeg vet de ønsket seg akkurat det settet og det var på tilbud.
Hatt i tillegg strikket personlig vognteppe med navnet hennes strikket inn.

500-1000kr

Kjøper alltid ting som varer til dåp. Sølvtøy, smykker, kniv el

Kjøpte Mummi servise, samme som jeg vant her inne bare i blått.

Jeg kjøper barnebestikk til niesa mi som døpes snart. Mener det koster ca 300,- men husker ikke helt, kjøpte det for en stund siden da jeg vet de ønsket seg akkurat det settet og det var på tilbud.
Hatt i tillegg strikket personlig vognteppe med navnet hennes strikket inn.
Så koselig med personlig teppe

3-5 hundre tenker jeg :) man gir etter lommeboka tenker jeg !

Tenker man må gi etter hva man har råd til. Er ikke vits å gi for 1000kr om man må ta opp lån for å ha råd.

Avhengig av hver sin økonomi. Men vi hadde nok brukt rundt 500kr og opp mot 1000kr.
Avhengig av gaven. Synes også at noe som varer er fint

Vi brukte 1400 på gave til min samboer's beste venn's datter sin gave. Han var også fadder.

Niesen vår fikk smykke med øredobber til 350kr. De bruker ikke noe særlig penger på gaver til oss eller våre barn, så da blir det litt sånn. Jeg syns det blir feil at vi alltid skal bruke masse penger mens de skal kjøpe gaver til 100-lappen.

Fra 500-1000 kroner. Kjøper av prinsipp ikke sølvtøy eller smykker siden de får det av alle andre.

500-1000 kr ca, eller det man har råd til :-) har nettopp vært i dåp til niesen min, og da kkøpte jeg en ramme og en sparebøsse som de ønsket seg, til ca 800 kr ;-)

Back
Topp