Sultfølelse

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Er det fler enn meg som har ekstremt sultfølelse veldig ofte? Kjenner magen vil ha mat nesten hele tiden og jeg er bare i uke 6. Spiser jeg ikke da, kaster jeg opp eller blir bare veldig kvalm. Fler som har det sånn?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeppsi Pepsi! Sånn var det sist og slik er det nå. :p

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Må spise ofte ellers blir jeg veldig kvalm!

<3 venter en vinterbebi <3

Ja sånn er det her også. Det er ikke noe mellomting. Går fra ikke sulten til DØDSULTEN! Jeg går ikke ut døra uten nødproviant i veska:)

Samme her!!! Spiser og en time etter er jeg sulten igjen...men får ikke i meg så mye i gangen da.
Blir utrolig matlei av å gå sånn, så om noen har tips til hva som metter og er greit å ha med seg, tar jeg gjerne imot de :-D

Sånn er det her også :) Rart ikke vekta har økt enda :p Men det gjør det nok snart ;) Alt for å døyve den ekle kvalmen!

22. januar 2015 <3

Sånn e d her og!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️

Må små spise stort sett hele tiden ellers blir jeg veldig kvalm. Og så må jeg spise det jeg har veldig lyst på ellers blir jeg veldig kvalm av det jeg ikke får spise :P

Hadde det slik i uke 6 jeg og :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har det sånn innimellom. I dag hadde vi god middag hos foreldrene mine, med dessert. Spiste meg stappmett, ca 1,5 timer etter middag begynte magen å hyle igjen :S Et knekkebrød så er saken ordnet ;)

Synes det er så rart :-D men samtidig føler jeg at magen vokser og at jeg er gravid, så absolutt! :-D

Jeg er sulten hele tiden og om jeg ikke spiser blir jeg uggen, men ikke kvalm.

Jeg er veldig sulten, men blir uggen etter å ha spist.. så frister ikke å spise :P

Jeg er suuuuper sulten konstant, hjelper ikke med ett knekkebrød og ei heller 4. Må spise enormt mye, noe som er vanskelig siden jeg ikke eier matlyst. .mat er ekkelt:(

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Har kjøpt meg slike armbånd som skal gjøre at jeg blir mindre kvalm - brukt det en dag og det funker som bare det!! :-) så det anbefales på det sterkeste :-)

Jeg må små spise hele tiden for ikke å spy! Spiser nesten kun tørre knekkebrød. Begynner å bli lei allerede :(

Er sulten som en ulv :D Magen rumler hele tiden, men har samtidig null matlyst, ikke noe som frister. Blir kvalm av å spise, og blir kvalm av å ikke spise. Vanskelig gitt :p

Samme her! Begynte for fullt før helgen og verste toppen i går! Da måtte jeg ty til cola.. Og pizzabunn med ost på.. Heh.. Det hjalp!;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Jeg har vært heldig og er ikke kvalm i det hele tatt, men har mistet matlysten. Kan få lyst på ting når jeg er på butikken og handler, men når jeg kommer hjem så frister det ikke lenger.

Back
Topp