Begynte på jobb igjen på mandag etter å ha vært syk noen uker. Har begynt å få orden på maten føler jeg og er glad for det og håper det vedvarer. Ikke sulten som en ulv lenger og overspiser ikke.
7.00 - Frokost - 1 brødskive eller 1-2 knekkebrød med soft light, 2-3 skiver kjøttpålegg, noen sukkererter, 2-4 skiver agurk og 1 glass skummet melk.
10.00 - Mellommåltid - 1 knekkebrød, soft light, 2 skiver kjøttpålegg, 2 skiver agurk, 2-3 sukkererter, 1/2 gulrot i staver og litt vann å drikke.
12.00 - Lunsj - 1,5 knekkebrød, soft light, kjøttpålegg, 4-6 skiver agurk, 2-3 sukkererter, 1/2 gulrot i staver og 1 glass skummet melk.
15.00 - 1 dl havregryn med litt rosiner og melk.
17.00 - 1 liten potet, like deler kjøtt og grønnsaker.
Mellom 20 og 21.30 spiser jeg kvelds. Varierer mellom
- 2 dl havregryn med rosiner og melk
eller
- Brødskive med kjøttpålegg + 1 glass melk
Tidligere spiste jeg få og store måltider. Så kom kvalme perioden... Spiste mye appelsiner, brød med hjemmelaget jordbærsyltetøy eller det jeg følte jeg hælte å spise.
Tror jeg klarer å holde sulten mer borte nå pga at jeg får spist mere grønnsaker enn før...
Leste et sted at man bør spise 500g grønnsaker om dagen. Noen her som får i seg så mye? Hvordan gjør dere det? Hva spiser dere og når?