Sultenfølelse

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Hver eneste dag spiser jeg vanlig nå for tiden, likevel sliter jeg med at jeg har skikkelig sultenfølelse ikke lenge etter. Jeg drikker rikelig med vann, så det er ikke det. Jeg er også mye uvel og har en del hodepine. Noen som er plaget med samme? Føler meg handicappa! Får jo ikke gjort NOE husarbeid

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg også blir kjempesulten om jeg spiser vanlig mengde mat... Så jeg spiser veldig ofte og spiser mye større måltider enn før :-) Og 1-2 ganger per natt!

Jeg også blir kjempesulten om jeg spiser vanlig mengde mat... Så jeg spiser veldig ofte og spiser mye større måltider enn før :-) Og 1-2 ganger per natt!
Godt det ikke bare er meg! Spiser jo mye mer enn mannen nå -.-

spiser også mer og oftere.. og innimellom så blir jeg fort mett, når babyen har lagt seg oppå magesekken :p men har du veldig ofte hodepine? har du vært på kontroll idet siste? hodepine KAN være et tegn på svangerskapsforgiftning, men om du har vært på kontroll og det ikke er andre tegn så er det nok "bare" et vanlig svangerskapsproblem.. :/

spiser også mer og oftere.. og innimellom så blir jeg fort mett, når babyen har lagt seg oppå magesekken :p men har du veldig ofte hodepine? har du vært på kontroll idet siste? hodepine KAN være et tegn på svangerskapsforgiftning, men om du har vært på kontroll og det ikke er andre tegn så er det nok "bare" et vanlig svangerskapsproblem.. :/
Nå ble jeg faktisk bittelitt nervøs :S jeg var nemlig på kontroll igår, men forrige urinprøve var forurenset, så de ville sende inn den igår, ned andre ord har jeg ikke fått svar enda. Vi reiser på ferie imorgen :S

Nå ble jeg faktisk bittelitt nervøs :S jeg var nemlig på kontroll igår, men forrige urinprøve var forurenset, så de ville sende inn den igår, ned andre ord har jeg ikke fått svar enda. Vi reiser på ferie imorgen :S

Ikke meninga å gjøre deg nervøs, men sa dem ikke noe spesielt så er det nok ikke noe å engste seg for :) kose deg på ferie :) Bare følge med litt om du får flere symptomer :)

Jeg sa nettopp til kjæresten at jeg har begynt å bli sulten på kvelden rett før leggetid, og om morgenen.
Jeg pleier aldri å bli sulten etter middag (vi spiser sent da vi ikke slutter før 17 på jobb) så når vi spiser middag kl 19 så er jeg stort sett mett resten av kvelden, og frokost har jeg aldri spist da jeg blir kvalm av mat om morgenen, så frem til lunsj drikker jeg bare melk, kaffe eller en liten yoghurt.

Rart assa :p

Jeg sa nettopp til kjæresten at jeg har begynt å bli sulten på kvelden rett før leggetid, og om morgenen.
Jeg pleier aldri å bli sulten etter middag (vi spiser sent da vi ikke slutter før 17 på jobb) så når vi spiser middag kl 19 så er jeg stort sett mett resten av kvelden, og frokost har jeg aldri spist da jeg blir kvalm av mat om morgenen, så frem til lunsj drikker jeg bare melk, kaffe eller en liten yoghurt.

Rart assa :p

Er man sulten så er man sulten da er det bare å spise :) Selv om man ikke skal spise for 2 så må hver enkelt bare kjenne selv på sultfølelsen.. :) Så kommer det jo litt ann på hva man dytter i seg også :p

Er man sulten så er man sulten da er det bare å spise :) Selv om man ikke skal spise for 2 så må hver enkelt bare kjenne selv på sultfølelsen.. :) Så kommer det jo litt ann på hva man dytter i seg også :p

Stooooort problem :p

Tror du ikke trenger å bekymre deg. Hvordan var blodtrykket?
Vist det er bra, er det ingen fare og hodepinen blir veldig trykkende. Og du føler deg uvel.
Hadde svangerskapsforgiftning med nr.1. Da var tegna høyt bt (undertrykk), veldig uvel, trykkende hodepine som ikke gikk over og så slo d ut på urinprøve.
Vist forrige kontroll var bra er det ingen grunn til bekymring!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror du ikke trenger å bekymre deg. Hvordan var blodtrykket?
Vist det er bra, er det ingen fare og hodepinen blir veldig trykkende. Og du føler deg uvel.
Hadde svangerskapsforgiftning med nr.1. Da var tegna høyt bt (undertrykk), veldig uvel, trykkende hodepine som ikke gikk over og så slo d ut på urinprøve.
Vist forrige kontroll var bra er det ingen grunn til bekymring!

Blodtrykket var for så vidt litt høyt, men ikke veldig .. Hodepina er ikke så sterk, bare nok til at jeg kjenner den er der hele tiden.

Det er nok ikke sånn med meg, altså, jeg spiste f.eks 4 brødskiver, var stappmett, og hadde sultenfølelse igjen etter en halvtime elns ! :P

Så lenge blodtrykket ikke er faretruende høyt skal det ikke være noe fare. Få i deg nok vann, spis ofte og lite Og hvil deg nok. Det er mitt beste tips. Har mye vondt i hodet selv og blir lett svimmel. Så nå tror jeg faktisk blodtrykket er for lavt på meg.

Det er nok ikke sånn med meg, altså, jeg spiste f.eks 4 brødskiver, var stappmett, og hadde sultenfølelse igjen etter en halvtime elns ! :p

Sånn kan det være her også noen dager.. Mat er godt ;)

Back
Topp