Sulten...

Cile_mor

Glad i forumet
jeg er sulten HELE tiden, kan jo ikke spise konstant heller.
Ønsker ikke å gå opp så alt for mye dette svangerskapet, for jeg vet jeg har anlegg for det.
Sist gikk jeg opp 15.5 kg, men raste ned alt og mere til noen mnd etter fødselen.
Men uansett, jeg har lyst på alt[8|] Har perioder jeg er kvalm, da går det i det jeg har lyst på der og da.
Noen andre som har det sånn??

Jepp! Har d akk likens! Dessuten er jeg nødt til å spise hele tiden, for hvis ikke blir jeg kvalm! Jeg kan ike bli sulten, da blir jeg skikkelig dårlig!!

Men må bare prøve spise nokså sunne matvarer, selv om det er råvanskelig når man er kvalm! Da må man bare spise akk det man har lyst på der og da!! Hold ut! De sier det blir bedre! [:)]

*en godt mengde matlyst er herved sendt*

I begynnelsen av graviditeten var jeg kvalm hele tiden men samtidig sulten, så når jeg var mest kvalm var jeg også kjempe sulten. Jeg har da spist lite men ofte for å slippe å være kvalm. Jeg spiser ganske mye på dag tid men ikke noe særlig på kveldstid:):) Det beste av alt er at jeg ikke har lagt på meg i d hele tatt:) men har ikke lyst på noe snop bare frukt:)

hei hei jeg er også sulten heile tiden....men har lært å kje spise...sist svangerskap la jeg på meg 60 kg heilt for jævli eg klarte å ta alt av men fy faen det var helt forferdelig har lært å kje spise det eg vil ha:D resultat på sist svangerskap fikk diagnosen diabetes en måned eller to før eg blei gravid..og nå må eg passe på heile tiden...må kje spise sjøl om du er sulten..heller spis noen som du kje liker for å få avsmaken...

Back
Topp