SULTEN!

*Vintermamma*

Forelsket i forumet
Hehe..er det bare meg eller er det flere som er vanvittig sulten hele tiden? [:-]

Jeg spiste 4 skiver til frokost igår, merket såvidt forskjell og 4 knekkebrød og en banan idag og klarte nesten ikke vente på at det skulle bli lunsj!!!

Våkner om natten av at jeg er skrubb sulten også..har egentlig hatt det sånn nesten hele svangerskapet! Merkelig at det skal være så voldsomt altså![8D]

Men men..har ikke lagt på meg enda, så det er hvertfall bra! [:D] Men kommer nok!!

jeg ligger også våken om natta og har lyst på mat. vriiir seg i magen for den virker så tom..heh 

Jeg er også veldig sulten om dagen, men er ikke så mye jeg får i meg om gangen, kjennes ut som om magesekken har krympet og jeg blir fort stappmett. Kunne spise mye mer tidligere.

Å gud dette var tråden for meg.

Jeg var slik i starten, bare måtte ha mat, klarte ikke kjenne at jeg ble sulten eller noe, men det gikk over.

Nå er det tilbake for fullt!!!!!!! [&o] Det er ekstremt slitsomt å være sulten hele tiden!!

Ikke særlig sulten jeg heller.... men jeg liker svært godt å spise, så har ikke problemer med å få i meg mer enn nok [:D]

Jeg har dager der jeg er syyyykt sulten! Sånn som i dag.. Spiser vanlig mengde, men en liten stund etter er jeg ihjel sulten igjen. Skikkelig tom følelse i magen. Hehe.

Ikke noe mer sulten enn normalt egentlig... Men har blitt mye mer kresen på hva jeg spiser ! Det er litt slitsomt... [8D]

Tror nok ikke jeg spiser mer jeg altså, men spiser oftere og må passe på å drikke mye vann. [:)]

Back
Topp