Sulten

strikkejenta

Glad i forumet
Jeg er så sulten hele tiden! Og har utrolig lyst på gresk salat, pizza, italiensk mat, ting med en del olje og mye smak. Er det flere som har det sånn? Jeg kunne ha spist konstant! Bor heldigvis slik til at det ikke er noe sted i nærheten å spise ute[:D]

jeg har da fryktelig lyst på brunost.........

Hadde en periode veldig lyst på salt mat, men nå som jeg er nett i nesen smaker jeg egentlig ingenting.

Ja, sulten hele tia. Sann sug i magen....og må spise veldig regelmessig pga kvalmen. Har lyst på fiskekaker jeg da....

Jeg er skrubbsulten hele tida, og har mest lyst på sånn mat du beskriver. Men jeg gidder ikke lage pga. kvalmen. Nå for tiden bare MÅ jeg ha brødskive med smør, leverpostei og rødbetsalat + melk. Mmmm! Og epler.

Nå har jeg gått i ett par uker og nesten ikke spist eller drukket noe....men nå begynner jeg å få lysten på mat igjen, selv om jeg fremdeles er uggen og kvalm.

Så her går det mye i brødskiver m/brunost eller tine kremost m/paprika, og helst middag med potet og brun saus....

Nå jeg var hos jordmor i går hadde jeg tatt av meg 4 kg i løpet av bare noe uker, så nå må kjøttet på igjen!!!!!!![8D]

Jeg er sulten kontant[&:] men når jeg spiser så orker jeg bare bitte litt, og så går det sånn 15 min akkuart nok til at maten blir kald så har jeg lyst på noe annet..

Nei. Men spiser gjerne. Ikke lyst på stekt mat så går mye i supper, fisk og salater...

Jeg har ikke lyst på vanlig mat i det hele tatt for jeg er så kvalm. Men jeg er fysen på sære ting, som eddikdressinger og salsa. Lurer på hvorfor McDonnalds kutta ut Chili Chees Poppers for det har jeg skikkelig lyst på. Alt som er sterkt elle surt egentlig.[8|]

Back
Topp