Sulten!

Beibii

Glad i forumet
Januarlykke 2020
❄️ Januargull 2023 ❄️
Hjelpe meg for en apetitt jeg har fått den siste uka! Er nå 7+2 og kvalmen er bytta ut med følelsen av å aldri bli mett. Føler jeg spiser mye oftere enn tidligere og det kreves mer mat for å bli mett. Håper dette gir seg, hvis ikke er det mer enn babykilo som kommer på denne kroppen! Jeg drikker masse vann i løpet av dagen også, så det skulle jo ha hjulpet på sultfølelsen også.

Jeg tror du absolutt ikke er alene om å føle på sult. Det som hjelper kan kanskje være små men hyppig måltider? Husk at mye skjer i kroppen din om dagen, ikke rart man blir mer sulten:)

Såå sulten her også!!!

Jepp, konstant sulten :p

Jeg er også sulten:dance008

Jeg har begynt med sultfølelsen nå og er 6 + 1. Jeg husker fra første svangerskap at jeg var *ekstremt* sulten. Jeg spiste ca. to til tre ganger så mye som jeg pleide hver dag, men gikk ikke opp et gram. Helt utrolig.

Godt å høre at vi er fler som må ha mer mat nå om dagen. Og godt å høre at en ikke nødvendigvis går opp som følge av det. ;)

Jeg er også ekstremt sulten, våkner skrubbsulten. :bored: Sliter med kvalme og kaster opp alt som blir fortært før kl 13, men etter 1 da er det trygt å spise... blir gal. Blir heldigvis ganske fort mett, men det er slitsomt å konstant tenke på/vil ha lyst på mat... :rolleyes:

her er det omvendt!! var veldig sulten i starten, men når jeg tråkket inn i uke 7 føler jeg meg konstant mett:-( glemmer meg fort ut, som i dag har jeg bare spist ett måltid. ikke bra! er ikke kvalm heller, så det føles veldig rart.

her er det omvendt!! var veldig sulten i starten, men når jeg tråkket inn i uke 7 føler jeg meg konstant mett:-( glemmer meg fort ut, som i dag har jeg bare spist ett måltid. ikke bra! er ikke kvalm heller, så det føles veldig rart.

Så rart at man er så forskjellig. Håper du får tilbake matlyst :happy:

Sulten hele tiden her også.... og det er liksom ikke bare en ting jeg er fysen på.... det endrer seg nesten på sekundet. :wacky:

Sulten hele tiden her også.... og det er liksom ikke bare en ting jeg er fysen på.... det endrer seg nesten på sekundet. :wacky:

Haha samme her!! Samboeren min blir aldri klok på hva jeg vil ha stakkars. Jeg kan ha fått lyst på noe helt annet innen han har rukket å skaffe det første :smiley-ashamed008 stakkars mann...

Eg e sulten, men veldig lite som frister å spise. Ser på vekta i dag at jeg har gått ned 3 kg de siste ukene. Men skjønner ikke kor fra, for buksene mine går ikke igjen lenger :)

Nå som kvalmen har gitt seg så er jeg ofte sulten! Må ha noe i munnen hele tiden! Er i Spania nå, og her går det i pizza :angelic::smiley-bounce015

Back
Topp