SULTEN

Sasty

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2016
Novembergull 2017
MayDay2021
Flere?
Jeg er sulten.. Hele tiden! Vil ha mat hele tiden...
Er halvannen time siden jeg spiste ganske mye frokost. Og jeg er sulten igjen!

Jeg også! Jeg ammer min 14 mnd gamle datter en god del også, så spiser mye mat fra før! Nå er det ekstremt.

Jeg og! Konstant sulten. Og kvalm. Ikke lyst på noen ting da, så sliter med å få i meg mat, og da blir kvalmen verre [emoji85]

Utrolig sulten hele tiden :yuck:

Jeg og! Konstant sulten. Og kvalm. Ikke lyst på noen ting da, så sliter med å få i meg mat, og da blir kvalmen verre [emoji85]

Huff så trasig! Blir lett kvalm jeg også, men jeg klarer å få i meg mat fordeom jeg :P
Og nå sendte meny en sms om at de har tilbud på ost! Og hvor mange oster kan vi spise? Nesten ingen! Så nå ble jeg litt deprimert...

Jeg prøver å spise frukt og grønnsaker hver gang jeg føler meg sulten mellom måltider (sier jeg med den ene hånden nede i smågodtposen). Ikke bare er jeg konstant sulten, men jeg er også livredd for å bli for sulten for da blir jeg så kvalm. Dårlig deal når jeg i utgangspunktet har litt ekstra å gå på!

Spiste en skive til frokost, en time senere laget jeg pannekaker, spiste fire stk... Virker som lokket i bunnen av magen har falt ut...

Jeg prøver å spise frukt og grønnsaker hver gang jeg føler meg sulten mellom måltider (sier jeg med den ene hånden nede i smågodtposen). Ikke bare er jeg konstant sulten, men jeg er også livredd for å bli for sulten for da blir jeg så kvalm. Dårlig deal når jeg i utgangspunktet har litt ekstra å gå på!

Utfordrende det der. Legg fra deg godteposen :P Spis mer grønnsaker enn frukt, frukt inneholder MYE sukker som er tungt for kroppen å fordøye (fruktose kan ikke fordøyes i tarmen, og må innom levra for å brytes ned)
Jeg har ingenting å ta av, så må passe på å få i meg nok...

Huff så trasig! Blir lett kvalm jeg også, men jeg klarer å få i meg mat fordeom jeg :P
Og nå sendte meny en sms om at de har tilbud på ost! Og hvor mange oster kan vi spise? Nesten ingen! Så nå ble jeg litt deprimert...

Ska forsøke med ritz og kremost med kryddersmak nå jeg [emoji12] Ritz kjeksa metter så lite, så håper at ost og litt frukt skal hjelpe på [emoji4] Har jo egentlig lyst på en god modnet camembert, meeen.. [emoji12][emoji23]

Ska forsøke med ritz og kremost med kryddersmak nå jeg [emoji12] Ritz kjeksa metter så lite, så håper at ost og litt frukt skal hjelpe på [emoji4] Har jo egentlig lyst på en god modnet camembert, meeen.. [emoji12][emoji23]

Kremost/ Moden Camenbert.. same same? Ost er ost? :P

Utfordrende det der. Legg fra deg godteposen [emoji14] Spis mer grønnsaker enn frukt, frukt inneholder MYE sukker som er tungt for kroppen å fordøye (fruktose kan ikke fordøyes i tarmen, og må innom levra for å brytes ned)
Jeg har ingenting å ta av, så må passe på å få i meg nok...
Det er sant! Jeg har alltid tilgang på gulrøtter og epler på jobb, også har jeg en pakke knekkebrød som nødløsning hvis jeg blir uggen. Idag ble smågodtposen med også (godt det er fredag!) [emoji23]

Det er ikke tvil om at jeg bør passe dietten fremover, jeg må bare finne ut hva den skal bestå av først [emoji87][emoji85][emoji3]

Det er sant! Jeg har alltid tilgang på gulrøtter og epler på jobb, også har jeg en pakke knekkebrød som nødløsning hvis jeg blir uggen. Idag ble smågodtposen med også (godt det er fredag!) [emoji23]

Det er ikke tvil om at jeg bør passe dietten fremover, jeg må bare finne ut hva den skal bestå av først [emoji87][emoji85][emoji3]

Det viktigste er å spise variert, og droppe godteri og småspising og unngå overspising :)

Tror jeg skal kjøpe meg en brie eller camembert og bake i ovnen. Stikk nedi noen hvitløksfedd og rosmarinkvister, bak i ovnen til den er god og flytende inni, og så kan du dyppe litt godt brød oppi. Mmmmm! Kjempegodt å dryppe litt honning over også.

Tror jeg skal kjøpe meg en brie eller camembert og bake i ovnen. Stikk nedi noen hvitløksfedd og rosmarinkvister, bak i ovnen til den er god og flytende inni, og så kan du dyppe litt godt brød oppi. Mmmmm! Kjempegodt å dryppe litt honning over også.

Mmm hørtes snadder ut [emoji7] Takk for tips [emoji12]
Smakte godt med kremost på ritzen og forresten [emoji4][emoji1360]

Åh det hørtes digg ut!
I sommer grilla vi sopp med blåmuggost i. Det er også sinnsykt godt!

Jeg også er sulten hele tiden!:facepalm:

Back
Topp