Sulten?

Noemie

Glad i forumet
♡Junigull 2016♡
Hei jenter!
Jeg sniker meg inn hos dere jeg :):)
Første gang jeg er gravid og gleder meg så! :):)

Men!! Er det flere av dere som ikke har noe matlyst i det hele tatt? Er det vanlig? Jeg er litt trøtt, føler meg ellers super bra; bare aldri sulten :/
 
Gratulerer :) jeg er enten ikke sulten, eller veldig sulten!:p finnes liksom ikke noe i mellom..
 
Gratulerer så mye :)

Jeg er ikke sulten i det hele tatt. Mat frister ikke.
 
Gratulerer! :)

Her og går det opp og ned. Mat frister litt mindre enn før :p
 
De to andre svangerskapene har jeg mistet matlysten ganske fort, noe som igjen ga kvalme og store mengder oppkast. Denne gangen tvinger jeg i meg mat selv om jeg ikke har lyst på.
For lite mat er oppskriften på kvalme, som igjen gir oppkast, og enda mindre matlyst, så kommer man inn i en ond sirkel.
Moralen er, spis selv om du ikke har matlyst! :)
 
Gratulerer :D Første gang gravid her også :) Har ingen problem med å spise, men merker at jeg ikke har lyst på noe spesielt, og godis frister mye mindre enn før.
 
Sliter med matlyst jeg å..samme forrige gang...men da var jeg ikke plaget av noe kvalme...denne gangen føler jeg meg uggen 24/7...
 
Sliter med matlyst jeg å..samme forrige gang...men da var jeg ikke plaget av noe kvalme...denne gangen føler jeg meg uggen 24/7...
Så kjedelig!! Jeg har ikke merket til noe kvalme - i hvertfall ikke enda. Vet du når kvalmen pleier å komme? :)
 
Så kjedelig!! Jeg har ikke merket til noe kvalme - i hvertfall ikke enda. Vet du når kvalmen pleier å komme? :)
Hos men forrige gang kom den i uke 6-7, men det er jo så individuelt. Noen er kvalme nesten før IKM, og andre blir ikke kvalm i det hele tatt
 
Andre gang gravid. Første gang spiste jeg hele tid og spiste meg opp mer en 30kg. Så trengte jeg hver gram etterpå.vekten detter bare ned etter fødselen og jeg var syk av undervekten.

Gravid nå andre gang 5+6 og klarer nesten ikke å spise.
Jeg spiste litt sukker godteri i dag og det var verste valg. Nå er jeg super kvalm. Gikk bedre når jeg spiste ris med litt grønnsaker. Må vel drikke mer vann og tvinge meg. Jeg fant bare ikke rutine ennå. :)
 
Back
Topp