Sulten

Lykke i September

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Nå for tia (i uke 22) føler jeg meg konstant sulten. Spiser hele tia og føler meg sulten etter kort tid.. Flere som har det sånn?
Hva gjør dere da?

Samme her.. Men jeg har alltid med meg noe frukt eller kjeks. Og vann.. Om jeg er hjemme så lager jeg meg smoothie, eller spiser noe smått. Er jeg ute, så passer jeg på å ha med meg noe frukt i vesken :)

er i uke 24 nå, sulten konstant! har aldri spist så mye brød i hele mitt liv.. heldigvis har vi masse frukt jeg kan små spise hele dagen :)

Føler jeg spiser hele tiden :eek: Og dessverre er det ikke bare frukt og grovt brød som andre skriver her.. Alt søtt og godt er jo bare sååå deilig :joyful::joyful:

Jeg prøver å spise små hyppige måltider med sunn mat. Noen dager er jeg sulten hele tiden, så det kan fort bli 10-12 små måltider. Jeg kaster opp hvis jeg spiser for mye på en gang, så det er ikke et alternativ å spise mer når jeg spiser heller.

Det har i det siste blitt mye usunt, altså ikke bare frukt, grove rundstykker, grønnsaker, havregryn osv. Men er en blanding av sunt og usunt. Søtsuget kom for noen uker sia, og da klarte jeg ikke å stå i mot mer.. Føler jeg spiser og spiser, og føler kg bare hiver seg på. Sulten er der.. og går jeg for lenge sulten, så får jeg migrene..

Back
Topp