Sulten!!

medønskeomentil2015

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Er 36+6 i dag, og er altså så sulten hele tiden. Jeg våkner opp og føler meg helt hul, og det til tross for at jeg spiste to brødskiver og drakk en kopp te kl 21 i går kveld. I går spiste jeg tilsammen 7 brødskiver, drakk en stor kopp kakao og hadde to pannekaker og en skål tomatsuppe til middag. (Og tre tekopper vel). Flere med enorm appetitt?

Er 36+6 i dag, og er altså så sulten hele tiden. Jeg våkner opp og føler meg helt hul, og det til tross for at jeg spiste to brødskiver og drakk en kopp te kl 21 i går kveld. I går spiste jeg tilsammen 7 brødskiver, drakk en stor kopp kakao og hadde to pannekaker og en skål tomatsuppe til middag. (Og tre tekopper vel). Flere med enorm appetitt?
Akkurat det samme her :( jeg har lagt på meg ganske mye under svangerskapet. Stort søtsug også! Er 35+3 uker på vei. I går spiste jeg fire brødskiver til kvelds!! Også var jeg fortsatt sulten.

Akkurat det samme her :( jeg har lagt på meg ganske mye under svangerskapet. Stort søtsug også! Er 35+3 uker på vei. I går spiste jeg fire brødskiver til kvelds!! Også var jeg fortsatt sulten.
Jeg har også lagt på meg mye, har vel gått opp rundt 20 kilo snart. Har kutta ut godteriet nå da, ettersom det er januar og greier :P Har ikke hatt det søtsuget heller etter at jeg begynte å spise kveldsmat. Syns dette minner om tidlig i svangerskapet da jeg kunne spise ei ku og være like sulten. Jiiz.

Jeg har også lagt på meg mye, har vel gått opp rundt 20 kilo snart. Har kutta ut godteriet nå da, ettersom det er januar og greier :P Har ikke hatt det søtsuget heller etter at jeg begynte å spise kveldsmat. Syns dette minner om tidlig i svangerskapet da jeg kunne spise ei ku og være like sulten. Jiiz.
Samme her :p jeg var veldig dårlig frem til rundt femte måned, og gikk ned en del i vekt. Plutselig så bare fikk jeg en kjempeappetitt! Rare greier. Kan ikke skylde på svangerskapet for at jeg har gått opp så mye heller, for jeg har nok gjort en del dumme matvalg hehe. Men nå har vi ikke lenge igjen :D

Kjenner økt matlyst selv ;)

Jeg er også sulten hele tiden. Må spise etter to timer, ellers begynner magen å rumle. Pleier å måtte spise en halvtime før jeg legger meg, hvis ikke risikerer jeg å måtte stå opp igjen for å spise.

Går ut i fra at det er fordi baby vokser mye nå og da trenger vi ekstra med næring.

Samme her! +16 kg og kan nok ikke skylde på noe annet enn dårlige valg :-p Prøver å ikke stresse så voldsomt med det, men nå er jeg i hvert fall på fjerde dagen med sunn mat. Helt utrolig at jeg har holdt så lenge :-p

Jepp, jeg er også skikkelig sulten for tiden! I går spiste jeg en yoghurt og tre polarbrød til kvelds! Likevel skikkelig sulten når jeg lagde meg frokost for en times tid siden. :p Også er det ikke bare det at jeg blir fortere sulten, men dagene er ikke så innholdsrike, så måltidene er noe jeg kan sitte og glede meg til, og det hender jeg ikke klarer å holde meg, og kjedespiser litt. Har gått opp 12,5 kg til nå, så er ikke så alt for ille. Hadde lagt mer på meg sist på samme tid, men vil jo uansett helst unngå å gå opp mer enn jeg trenger.

Har ikke skeiet ut med usunn mat denne uka da, så i morgen gleder jeg meg til den ukentlige iskaffen jeg tar før frokost hver fredag! ;)

Back
Topp