Sulten!

Orkidee

Elsker forumet
Flere enn megg som merker økt sult. Spiser først frokost , så begynner magen og romle igjen etter 1-1,5 time. Våkner på natten å er så sulten at jeg ikke får sove igjen. Er dette vanlig ? Er i min 9 uke.

Spiser ekstremt lite. Kjenner ikke sultfølelse. Må tvinge i meg mat i løpet av dagen, og da går det mest i skive med julepålegg...

jeg har hatt det sånn siden FØR positiv test!!! Stå opp på natta og spise, blir jeg sulten blir jeg Kvalm så spiser hele
Tiden :s

Spiser ekstremt lite. Kjenner ikke sultfølelse. Må tvinge i meg mat i løpet av dagen, og da går det mest i skive med julepålegg...
Må også tvinge i meg mat, men her går det i pitabrød med smelta hvitost - kjempesunt og næringsrikt... Jeg får angst av å gå på vekten, da den bare går nedover.

Må også tvinge i meg mat, men her går det i pitabrød med smelta hvitost - kjempesunt og næringsrikt... Jeg får angst av å gå på vekten, da den bare går nedover.
Jeg er 4 kg under startvekten nå... Så har gått ned mer enn 4 kg siden jeg nå i uke 10 burde fått litt graviditets kilo.

Har merket det siden rundt uke 5 her og ;)

Jeg spiser oftere men ikke mere enn tidligere. Men det er fordi jeg blir kjempe kvalm om jeg er sulten og ikke får i meg mat.

Merket det i uke 6, etter frokost tar det vel en snau time før jeg er sulten igjen. Gir denne sulten seg?

Jeg er ikke spesielt mer sulten egentlig! Orker ikke frokost, noe jeg aldri har klart meg uten før! Så ender med at jeg spiser mye seinere på dagen... Er litt for glad i mat :p

Ja, og har ikke råd til å gå opp mange kg...

Konstant sulten, men uten matlyst pga kvalmen.. Idiotisk sammensetning :mad:

Eg er og oftere svolten, merket det godt i natt og. Men har ikkje lyst å legge til vane for å ete om natta. Men blir kvalm om eg går for lenge.
Men forbrenningen vår har økt med 25%, så ikkje unaturlig at me merker det. :)

Jeg spiser med 1,5-2 timers mellomrom, ellers blir jeg så svimmel og kvalm at jeg ikke klarer å lage mat, så kan ikke bli sulten...

Jeg har frem til for en uke siden(uke 9) slitt veldig med å få i meg mat pga kvalme. Men nå er det snudd totalt opp ned. Kjenner meg igjen i det du sier. Spiser et måltid, så går det en time og jeg er sulten igjen! Hender også at jeg er oppe om nettene hvis jeg våkner! :P

Back
Topp