Sulten

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
De siste dagene har jeg vært veldig sulten spesielt på kveldene! Pleier egentlig ikke spise kvelds, men i dag spiste jeg 6 knekkebrød uten problemer!! Flere som kjenner på dette?
 
Jeg var veldig sulten i begynnelsen av mitt første svangerskap :) Spiste ikke nødvendigvis mer enn vanlig, men kunne få en plutselig stor sultfølelse bare 30 min etter en stor middag :) Kjenner ikke noe spesielt til forandret apetitt enda, men kanskje det kommer etterhvert ;)
 
Ja visst.. Spesielt på kvelden.. Da går det som oftest i frukt og knekkebrød :) Fikk også tak på sitron og ingefær te, så drikker denne ofte ved siden av, og den hjelper veldig ifht kvalmen.
 
Jeg spiser ikke noe mer enn normalt :P gjorde ikke det sist heller :D
 
Jeg er også unormalt sulten!
Kan godt bli sulten bare en time etter jeg har spist. Kan ikke huske at jeg hadde det slik i begynnelsen av forrige svangerskap.
 
Omvendt faktisk. finnes ikke sulten, og har jeg lyst på noe er det stort sett grønnsaker eller fisk..
 
Alt jeg tenker på om dagen: McDonalds, Burger King, pommes frites, cheeseburger, milkeshake, TGI Fridays, Graffi, Club Sandwich med avokado. Hehehe :D
 
Back
Topp