Sulten

Bkno0730172

Betatt av forumet
Er det mange sultne jenter her?
Jeg kan spise middag så jeg blir mett, og ispinne til dessert, men likevel er jeg sulten fem minutter senere... :confused:

Akuratt likt som meg det :-P er kjempe sulten og kvalm frem til middag, spiser middag, blir kvalm og mett men det varer ikke så lenge før jeg må ha noe å spise igjen for å ikke bli mer kvalm... føler meg rett og slett sulten hele tiden!

Her også, har fått helt sinnsyk appetitt :-o Der var det en kollega avslørte meg på, jeg som alltid har vært så påpasselig i matveien var blitt en ulv :-P

Huff, me too! Er lei av å hele tiden måtte tenke på hva jeg skal spise neste måltid... Blir jo kvalm av det meste så det må tenkes nøye igjennom! Er lykkelig når jeg endelig skal legge meg om kvelden for om natta trenger jeg ikke spise ;)

Jeg blir fortere mett, men har grei appetitt. Blir utrolig fort sulten igjen, og da kommer kvalmen også.. :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her også! Eter hovedsaklig sundt å variert, men kjedelig å ha konstant lyst på chips.. og hvis åpner jeg en pakke, ja da blir den og tom:-(

Godt å høre jeg ikke er alene. Kunne sikkert spist hver andre time dem tid jeg er våken! :p

Huff, me too! Er lei av å hele tiden måtte tenke på hva jeg skal spise neste måltid... Blir jo kvalm av det meste så det må tenkes nøye igjennom! Er lykkelig når jeg endelig skal legge meg om kvelden for om natta trenger jeg ikke spise ;)
Jeg er helt lik. Må planlegge hvert måltid, og det er så ufattelig mange av dem når jeg må spise hver 2 time. Det er deilig å legge seg og vite at da blir jeg ikke kvalm og ikke må spise på noen timer så lenge jeg sover igjennom natten. En gang gjorde jeg feilen og la meg litt sulten, da våknet jeg gjentatte ganger om natten av sult og kvalme, men når har jeg lært ;)

Jeg er helt lik. Må planlegge hvert måltid, og det er så ufattelig mange av dem når jeg må spise hver 2 time. Det er deilig å legge seg og vite at da blir jeg ikke kvalm og ikke må spise på noen timer så lenge jeg sover igjennom natten. En gang gjorde jeg feilen og la meg litt sulten, da våknet jeg gjentatte ganger om natten av sult og kvalme, men når har jeg lært ;)

Absolutt nødvendig å spise kveldsmat og tisse rett før en legger seg! Mye større sjans for å klare seg igjennom natten! Så dritt å våkne, tisse, spise midt på natta og ikke få sove igjen! :-/

Veldig sulten frem til ca kl 16-17. Må stort sett småspise hele tiden for å holde kvalmen unna! Men på kvelden orker jeg ingenting. Er helt utrolig at jeg ikke har lagt på meg ennå, spiser myyyye mer enn før :D

Hele tiden... Hver dag sier jeg til meg selv,nå må jeg ta meg sammen...helt til kvelden kommer ,da klarer jeg ikke holde meg lenger. Spesielt dette med sjokolade da. Jeg må slutte!!!!

Back
Topp