Sulten!

Lillemy91~

Forelsket i forumet
Er så sinnsykt sulten! Hele tiden! Rett etter at jeg har spist, er jeg sulten igjen. Hadde det sånn sist svangerskap også, og da fikk jeg nesten 5kilos baby :p
Flere som er sulten 24/7? Tips? Kan jo ikke la være å spise heller!

Ja! Jeg spiser litt hele tiden, og prøver å spise litt ekstra sundt. Skal passe på å ha masse frukt og grønt tilgjengelig, også drikke mye. Jeg tror man skal lytte til kroppen, og gi den den ekstra energien den trenger. Trikset er vel å unngå de usunne alternativene..

Jeg også. Og visst jeg ikke spiser blir jeg dårlig.

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, prøver å være sunn her også :) så ingen brus, potetgull, snop osv. Er egentlig bare sulten på brødskiver og middagsmat :p hehe

Har ikke veldig matlyst. Men må spise må jeg likevel 4-5 ganger til dagen, blir så kvalm når det går for lang tid mellom hver gang jeg spiser. Hjelper med mat mot kvalmen for meg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Signerer her! Sulten 24/7! Men går og venter på kvalmen som nok kommer om en liten ukes tid, og når jeg tenker på den så er det egentlig helt greit å være sulten...

Ikke så veldig sulten, men når jeg får lyst på mat er det gørr kjedelige ting som brødskive med hvitost! :p

Sliter faktisk litt med matlysten... Lite som frister, sikkert fordi jeg ofte blir mer kvalm etterpå - veldig rart! o_O

Jeg er også sulten hele tiden... men så spiser jeg et halvt eple og så er jeg mett :P Så går det to timer og så er jeg sulten igjen...

Hadde det sånn sist gang! Fra 6/7 :-P hver time var jeg middagssulten liksom, og hvis jeg ikke spiste ble jeg kvalm. Sier seg selv at jeg ble ganske stor ;-)

Ikke så veldig sulten, men når jeg får lyst på mat er det gørr kjedelige ting som brødskive med hvitost! :p

Signerer denne :)
Har ikke matlyst annet enn når det er middag.. Alt annet må jeg tvinge i meg og hopper ofte over et måltid :( Vet jo at det ikke er bra, men det bedrer seg vel.. :)

Nesten litt misunnelig på dere med lite matlyst :P her har det tatt helt av! Prøver så godt jeg kan å ikke spise for mye, men..
Lurer dere på hvor jeg er så er jeg på kjøkkenet døgnet rundt altså, og skriver alle mine innlegg herfra;)

Haha Applepie, litt misunnelig jeg også :p spiste jo heele tiden sist svangerskap, men la ikke på meg noe annet enn babyen, vann og alt det der. Tydelig at baby fikk alt jeg spiste:oops:

njaa, klarer ikke spise like mye som før, blir fort mett, men fort sulten igjen oså, haha.

Back
Topp