Sulten!

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Uff :confused:

Blitt så sulten på kveldene igjen :( Kommer til å eeese ut igjen :P

Jaja... Får steke meg litt speilegg da :P Namnam... Ikke lyst på noe annet da :P
Eller eggerøre... Går i grunn mye fortere :P

Flere som blir litt ekstra sulten på kvelden?

Ja!! Ekstra sulten etter middag. Middag i 5-6 tia. Kveldsmat 8.. sulten igjen 9! :P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er ikke ofte så sulten etter middag men åååå som jeg fyser på noe søtt!!! og krangler med sambo fordi han enda ikke skjønner hvor vanskelig det er for meg å holde meg unna søtsaker nå.... holder ikke med litt må ha myyyyye når jeg først spiser :(

Også sulten og fysen. Ikke på gulrot og eple for å si det sånn. Egg og bacon, pai, toast mm

Termin 07 januar❤️❤️med tvillinger

Her i huset går det i brødskiver med leverpostei og 3-4 epler!! :p

Ca. termin Onsdag 21. Januar 2015 <3

Jeg kjenner nesten ikke sult men blir såååå gretten og kranglete om jeg ikke får mat at jeg må stadig tygge på noe. Irriterende :(

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Jeg kjenner nesten ikke sult men blir såååå gretten og kranglete om jeg ikke får mat at jeg må stadig tygge på noe. Irriterende :(

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Usj da :( Den var faktisk ny for meg :D :P

Skulle nesten gitt hva som helst for å være blid og ikke sulten hele tiden :P

syns jeg er sulten hele tiden jeg! :P hehe syns ikke jeg gjør noe annet enn å spise ..

Apetitten min har sunket litt, vet ikke hvorfor, men er fremdeles like glad i leverpostei og epler, da :)
Tror muligens det at jeg har fått litt mer smak for sukker, enn før, kan ha noe med det å gjøre (solbær-saft, godteri en gang i uka)...
Prøver å holde meg unna så mye som mulig, men føler meg litt snytt når det ellers er så lite jeg kan knaske på, som spekemat og annet godt jeg er så glad i, så jeg trøster meg med godteri en gang i uka :p

Back
Topp