Sulten

Knøttet

Betatt av forumet
*MIA*
Er det bare jeg som er sulten hele tiden? Bare en liten time etter frokost er jeg sulten igjen, og slik fortsetter det utover hele dagen. Problemet er at det ikke er noe mat som frister, så går mye i saltkjeks. Hvis jeg ikke spiser, blir jeg kvalm og kaster opp...

Jeg er mye sulten.
Jeg spiser 5 skiver fra frokost og før middag. Gjerne med noen frukt innimellom :)

Enormt sulten og har en veldig appetitt. Har lagt på meg allerede. Spennende hvordan fortsettelsen blir. Orker ikke å gå sulten heller, men bør jo prøve å spise litt sunne ting ihvertfall.

Ja. Føler jeg spiser litt hele tiden. Blir kvalm hvis jeg ikke spiser, og hvis jeg spiser for mye. :/

Enormt sulten og har en veldig appetitt. Har lagt på meg allerede. Spennende hvordan fortsettelsen blir. Orker ikke å gå sulten heller, men bør jo prøve å spise litt sunne ting ihvertfall.
Blitt noen kilo her allerede! Klarer ikke å gå sulten, da blir formen verre. Prøver å spise en del frukt og annen normal sunn mat.

Synes det er lettere å spise sunt og jevnt her hjemme enn hva det er på kontoret!

Er det bare jeg som er sulten hele tiden? Bare en liten time etter frokost er jeg sulten igjen, og slik fortsetter det utover hele dagen. Problemet er at det ikke er noe mat som frister, så går mye i saltkjeks. Hvis jeg ikke spiser, blir jeg kvalm og kaster opp...

Jeg har det på akurat samme måte som deg! Det er så innmari kjipt å bruke halve dagen på å prøve å finne noe å spise som jeg har lyst på!

HELE tida... slitsomme greier for meg som skal spise så forbasket lite...
Blir oftere og oftere, snart går jeg konstant med et halvt eple i handa...

Sulten jeg også!!! Men har vært så mye dårlig at jeg bryr meg nå ikke om kiloene som kommer ved å spise ofte,er bare glad de dagene jeg har matløst :)

Jeg må også spise jevnt, men har sjelden ork til å lage med noe særlig. Så det blir mye lettvindt mat på dagtid :/

Back
Topp