Sulten

BabyUndercover2016

This mom makes beautiful babies;-)
Oktoberskatter 2014
Jeg er så sulten. Føler meg helt tomskrapa i magen selv om jeg spiste for en stund siden. kvalmen har kommet på ettermiddagen, men jeg er samtidig sulten men orker ikke spise noe. Føler jeg meg bedre, så hiver jeg meg over mat. Ha hahaha hvordan skal dette ende :p:confused: føler meg som et matvrak.

fra appen :)
 
Har akkuratt d samme problemet... Spiser mat og blir stapp mett, etter en liten stund så er jeg gal sulten igjen..skulle nesten tru at det budde makk i magen :p
 
Thihi... Når jeg var gravid sist(i mai),så eide jeg ikke matlyst... Var såvidt jeg fikk i meg en halv toast på morra'n :p Er spent på åssen det blir denne gangen! :D Med førstemann hadde jeg ikke lyst på mye annet enn sitrusfrukter,pommes frites og skive med nuggatti den første tida :)
 
Har akkuratt d samme problemet... Spiser mat og blir stapp mett, etter en liten stund så er jeg gal sulten igjen..skulle nesten tru at det budde makk i magen :p
Ha ha ha jepp akkurat sånn. Blir flau på jobb, jeg spiser det jeg kommer over. Spiser ikke masse av gangen, men litt hele tiden:p så det blir lagt merke til he he. Før spiste jeg kun lunsj på jobben liksom.

fra appen :)
 
Spiser dårlig i svangerskapet. Prøver å spise sundt det lille jeg får i meg. Men er ikke lett når jeg bare vil ha junk som mc donald o.l. noe jeg skjeldent spiser ellers. Men kjenner det igjen fra forje svangerskap
 
Back
Topp