Sulten !!!!

JannePåLandet

Flørter med forumet
Jeg har termin 30 januar og hele den siste uken har jeg vært sulten heeeeeeeeele tiden.. Altså jeg kan spise middag og bli god og mett, og 1 t etterpå har jeg lyst på mer mat og lager meg nudler,supper,brødskive etc.. Er det fler enn meg som kjenner seg mye mer sulten på slutten ?
Har hatt et normalt svangerskap der jeg ikke har overspist eller noe.... inntil nå.. fortsetter jeg slik og går helt til terminen vil jeg jo bokstavelig talt trille inn på fødestua! :angel12

Jeg har dager der jeg kan spise alt!!! Så har jeg dager der jeg ikke får ned noe særlig...
Jeg er utrolig spent på hva vekta ender opp på før lillebror er ute.

Har termin dagen etter deg og føler også at jeg kan spise omtrent hele tiden:p blir litt engstelig når jeg vet at babyen legge på seg så mye hver uke i gjennomsnitt. Håper snart jeg blir skikkelig matlei!

Så heldige dere er, siste mnd følte jeg meg bare kvalm og hadde nesten ikje lyst på mat i det hele tatt! Men nå som lillegutt er ute er jeg kjempesulten! :p deilig ;)

Noen dager føles det som om jeg ikke gjør noe annet enn å spise og være sulten.. Men tror hovedproblemet er at jeg tror jeg er god og mett, men jeg har jo bare spist under en halv porsjon mat.. Og med økt energibehov er det klart at man da må spise oftere, når det ikke er plass til mer i magen.. :)

Her er det ikke så særlig om dagen men om natta. Jeg våkner midt på natta døds sulten og må ha mat. Hehe....

Back
Topp