Sulten!!!!

hherre

Blir kjent med forumet
Hei,

Er nå 8 + 3 og selv om kvalmen går litt opp og ned, så synes jeg at jeg er så grådig sulten omtrent hele tiden! Og når jeg blir sulten så blir jeg kvalm. Så jeg går rundt med nøtter, kjeks og knekkebrød i veska som nødproviant for å døyve dette, men jeg må ærlig innrømme at jeg bekymrer meg for vekta og hvordan dette skal utvikle seg. Jeg begynner jo på 94 kg og da skal man jo en del opp, men jeg vil jo overhode ikke mer opp enn man skal.Skremmende å tenke på at man skal opp i over 100 kg!

H

Ja hvor kommer denne sulten fra?? Jeg har d akkurat som deg, feks nå har jeg for en halv time spist frokost.... men begynner allerede å kjenne sulten komme igjen. Utrolig slitsomt for blir så himla kvalm om jeg ikke spiser om en stund igjen.... håpe d går over om et par uker, men hadde d slik heeeeele forrige svangerskap..... Håper d går seg til etterhvert for deg, lykke til :)

Bra å vite at man ikke er alene i hvert fall ;) Takk!

MAAAAT, gi meg MAAAT! Føler jeg kunne spist hele tiden!
Men husker det fra sist... Gikk sulten halve svangerskapet pga sv.diabetes da jeg bare skulle spise hver 3 time :-( Funket som fy på vekta da, he he.

Jeg veier tett imot 85 selv, men nekter faktisk å bli tyngre!
Tenkte dette var en flott mulighet til å ta av meg fett ;)

Har til nå klart å ta av meg litt, så håper ikke jeg overskrider for mye.
Blir jeg over 100 så blir jeg trist!

Samme her, tenker på mat og spise hele tiden ;-) Men jeg er ikke så mye kvalm jeg da, jeg var i noen dager, men det har gitt seg litt. Må si jeg tenker litt på vekta jeg også. Jeg veide 79 når jeg ikke var gravid, nå veier jeg 80, så jeg har ikke lagt på meg mye, men det kommer jeg nok til å gjøre, kommer sikkert til å veie over 100 til slutt. Sist jeg var gravid var jeg en del slankere, da veide jeg 65 kg., da graviditeten var på slutten veide jeg 86.6.

Jeg har ikke lyst på så mye så det er ikke så stort problem for meg enda heldigvis. Jeg hadde veldig lyst på salat i begynnelsen, men etter Ecoli saken datt den lysten fort bort gitt. Jeg sliter med å få i meg nok mat til å komme meg igjennom dagene. Prøver nye ting hver dag for å finne noe som frister, men har ikke klaffa så langt =(

Har det akkurat sånn her også. Hele tiden sulten og småkvalm, men har ikke lyst på noe mat. Tror ikke jeg har gått opp noe særlig enda, men er slank fra før og fikk av meg alt rimelig kjapt etter sist gang, så stresser ikke med vekten. Har også tenkt å trene regelmessig når jeg bare kommer meg forbi denne kjedelige trøtt og kvalm fasen.

Back
Topp